Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking (Photoshop etc), films kijken, Office en natuurlijk af en toe een spelletje (op 1080p)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 950 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt maar wel graag een beetje degelijk spul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou prettig zijn
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Bevestiging dat ik m'n huiswerk een beetje gedaan heb, en uiteraard zijn suggesties voor alternatieve onderdelen met een lagere prijs of hogere kwaliteit altijd welkom!
Ik was van plan om de RX470 bij Amazon.de te kopen, waar de MSI Gaming X (tot vandaag) aangeboden werd voor 206 Euro met gratis verzending. Schijnbaar waren ze nogal populair want nu zijn ze bijna op en is de prijs enorm gestegen. Heeft iemand een suggestie voor een andere GPU?
Thx!
Koen
Fotobewerking (Photoshop etc), films kijken, Office en natuurlijk af en toe een spelletje (op 1080p)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 950 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,50 | € 214,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 226,- | € 226,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 78,95 | € 78,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 940,25 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt maar wel graag een beetje degelijk spul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou prettig zijn
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Bevestiging dat ik m'n huiswerk een beetje gedaan heb, en uiteraard zijn suggesties voor alternatieve onderdelen met een lagere prijs of hogere kwaliteit altijd welkom!
Ik was van plan om de RX470 bij Amazon.de te kopen, waar de MSI Gaming X (tot vandaag) aangeboden werd voor 206 Euro met gratis verzending. Schijnbaar waren ze nogal populair want nu zijn ze bijna op en is de prijs enorm gestegen. Heeft iemand een suggestie voor een andere GPU?
Thx!
Koen