Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een desktop PC voor mijn werk. Ik werk zelfstandig en heb een budget van ongeveer 600 euro inclusief BTW
Nodig voor:
Ik gebruik office, chrome, google drive, skype. Gewoon simpel dus. Op mijn google drive heb ik trouwens voor 500gb aan bestanden staan.
Ik wil graag een SSD erin hebben voor mijn OS en een andere HD voor extra data. Daarnaast wil ik 3 monitoren aansluiten.
Wat ik al heb aan hardware:
- Drie monitoren. Type: HP 24 inch LP2475W.
- ATI Radeon HD 5450. Heeft drie uitgangen. VGA, DVI en HDMI. Echter, je kan maar twee monitoren tegelijk gebruiken met deze videokaart
. De derde monitor kan hopelijk aangesloten worden op de displayport die op het moederbord zit. Weet iemand van jullie misschien of dat mogelijk is?
Welke PC ik zelf gevonden heb:
(Tweedehands via een bedrijf die partijen PC's opkoopt en per stuk doorverkoopt, leek mij een prima optie aangezien mijn budget niet heel groot is).
HP Elite 8200 Tower Core i7-2600 16GB 4000GB DVD/RW HMDI
Software: Geïnstalleerd met Windows 7 incl. Win. 7 Home Licentie
Displayport naar HDMI Adapter: Met HDMI
Extra SSD: 250GB SSD
Game VideoKaart: Geen Game Videokaart
Garantie: 360 Dagen Garantie
Totale kosten: 557.81 euro inclusief BTW.
Op bovenstaande PC ga ik dan mijn huidige videokaart en drie monitoren aansluiten.
Lijkt dit jullie een goede optie? Zo niet, welke PC zou ik dan beter kunnen aanschaffen? Ik hoop dat ik met deze setup ook de drie monitoren kan gebruiken.
VEEL DANK voor jullie advies.
Ik ben op zoek naar een desktop PC voor mijn werk. Ik werk zelfstandig en heb een budget van ongeveer 600 euro inclusief BTW
Nodig voor:
Ik gebruik office, chrome, google drive, skype. Gewoon simpel dus. Op mijn google drive heb ik trouwens voor 500gb aan bestanden staan.
Ik wil graag een SSD erin hebben voor mijn OS en een andere HD voor extra data. Daarnaast wil ik 3 monitoren aansluiten.
Wat ik al heb aan hardware:
- Drie monitoren. Type: HP 24 inch LP2475W.
- ATI Radeon HD 5450. Heeft drie uitgangen. VGA, DVI en HDMI. Echter, je kan maar twee monitoren tegelijk gebruiken met deze videokaart
Welke PC ik zelf gevonden heb:
(Tweedehands via een bedrijf die partijen PC's opkoopt en per stuk doorverkoopt, leek mij een prima optie aangezien mijn budget niet heel groot is).
HP Elite 8200 Tower Core i7-2600 16GB 4000GB DVD/RW HMDI
Software: Geïnstalleerd met Windows 7 incl. Win. 7 Home Licentie
Displayport naar HDMI Adapter: Met HDMI
Extra SSD: 250GB SSD
Game VideoKaart: Geen Game Videokaart
Garantie: 360 Dagen Garantie
Totale kosten: 557.81 euro inclusief BTW.
Op bovenstaande PC ga ik dan mijn huidige videokaart en drie monitoren aansluiten.
Lijkt dit jullie een goede optie? Zo niet, welke PC zou ik dan beter kunnen aanschaffen? Ik hoop dat ik met deze setup ook de drie monitoren kan gebruiken.
VEEL DANK voor jullie advies.