Beste mensen,
Ik heb hier al eerder over gepost maar nu doe ik het iets anders.
Ik zal eerst even laten weten wat ik allemaal van plan ben te doen op mijn PC.
- Heavy gaming (2k resolutie + ultra settings op alle moderne games) ik wil altijd minstens 60+ fps.
- Videobewerking (Sony vegas, after effects + photoshop)
Mijn specs zijn (zie inventaris link)
gallery: zar
De cpu is natuurlijk nog nog besteld want daarvoor post ik dit.
Nu vraag ik mij af.. ik zie overal dat de 7700k maar amper 10% sneller is dan de 6700k (klopt dit?). Ga ik die extra 10% kunnen merken bij mijn bezigheden?(gamen/editen) De 7700k gaat mij waarschijnlijk ongeveer 50,00 euro meer kosten dat de 6700k, dus ik vraag mij af: Is die 50,00 euro de extra 10% performance waard? of ga ik dit amper/niet merken en kan ik beter gewoon nu de 6700k kopen en genieten van de kerstvakantie.
Ik hoor graag jullie meningen/ideeën.
Ik heb hier al eerder over gepost maar nu doe ik het iets anders.
Ik zal eerst even laten weten wat ik allemaal van plan ben te doen op mijn PC.
- Heavy gaming (2k resolutie + ultra settings op alle moderne games) ik wil altijd minstens 60+ fps.
- Videobewerking (Sony vegas, after effects + photoshop)
Mijn specs zijn (zie inventaris link)
gallery: zar
De cpu is natuurlijk nog nog besteld want daarvoor post ik dit.
Nu vraag ik mij af.. ik zie overal dat de 7700k maar amper 10% sneller is dan de 6700k (klopt dit?). Ga ik die extra 10% kunnen merken bij mijn bezigheden?(gamen/editen) De 7700k gaat mij waarschijnlijk ongeveer 50,00 euro meer kosten dat de 6700k, dus ik vraag mij af: Is die 50,00 euro de extra 10% performance waard? of ga ik dit amper/niet merken en kan ik beter gewoon nu de 6700k kopen en genieten van de kerstvakantie.
Ik hoor graag jullie meningen/ideeën.