Toon posts:

Beste pc stuurwiel/shifter/pedalen combo pc onder 750?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag een stuurwiel, pedalen, en een shifter kopen voor gebruik bij pc games. Ik heb niet veel ervaring met met zo'n setup, maar vind het veel leuker dan een gamepad of keyboard gebruiken, en het geeft me meer een gevoel echt controle te hebben over een auto in een game.

Ik wil sowieso 3 pedalen (gas/rem en koppeling), goede schakelpedalen die met het stuur meedraaien en minstens een 6-speed shifter (sequential optie mag, maar ga ik niet meer dan twee/drie keer gebruiken voordat ik terug ga naar pedalen/ gewone stick-shifter). De stickshifter hoeft niet beter te zijn dan die van logitech.

Fanatec en is wel een beetje overkill. Ik zat eerder te denken aan alles van de g29 (niet de g920) tot de ts-pc met pedalen en shifter?of misschien de fanatec asetto corsa met goedkope shifter, zoals die van logitech). Waar kan ik het beste mijn geld aan besteden als iemand die wel een realistische rijervaring wilt, geen hardcore sim-racer is, maar wel alle assists uitzet op ABS na en redelijk competititief is in campaign mode?