Artikel beschadigd ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:32
Een paar dagen geleden kwam ik een gaskookplaat op glas tegen op marktplaats.
Deze stond te koop bij een Witgoed handelaar. (ze hebben ook een bedrijf/winkel/website dat geopend is)

Deze stond te koop voor 370 euro, via de mail afgesproken dat hij hem voor 349 zou versturen. (en hij zou hem donderdag versturen)
Achteraf is het vrijdag pas geworden ...

Ook heb ik duidelijk gevraagd dat het om een nieuw product ging en geen showmodel.
In de mail heeft ook bevestigd dat het om een NIEUW product gaat, hij verkoopt er meerdere.

Vandaag kreeg ik het product binnen.
Het was gewoon verstuurd in de originele doos met zwarte plakband eromheen, en de doos stond al een beetje bol.

Dus ik had mijn vraagtekens al .....

Vervolgens maak ik de doos open, en echt allemaal krassen en andere beschadigingen.
Pitten los onder de kookplaat, gietijzeren dingen los .... en andere pitten/gietijzeren wel weer verpakt in bubbelenvelop ....en gewoon bijelkaar en niet apart verpakt.. (dus krassen op pitten)

Wie die heeft ingepakt ....... 8)7 8)7 :X
Voor mijn gevoel is het een open product geweest of een showmodel???

Ik heb vervolgens meteen gebeld met het telefoonnummer, en hij gaf aan dat ze maar een nieuwe moeten sturen. Maar ik moest wel een paar foto's mailen. (dit heb ik gedaan)
De jongen aan de telefoon klonk als een gastje van in de 20 ... dus hierbij heb ik ook mijn vraagtekens ...

Hebben jullie nog tips??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sJFCdPG6nszpIPHiNyvTr1Jz/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SbHhJJ7dcfJSA9cUrOqt1J7C/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lSKy5cl8Dv8f8kVwryeC27PN/thumb.jpg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, minder hyper doen en gewoon met hun afhandelen. Het is weekend, wat verwacht je eigenlijk?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-02 22:00

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Goed is het zeker niet. Maar je hebt je foto's verstuurd en ze zijn vooralsnog voornemens om het geheel om te ruilen, begrijp ik? Want als dat zo is snap ik je vraag niet helemaal.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aggressor schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:15:Ik heb vervolgens meteen gebeld met het telefoonnummer, en hij gaf aan dat ze maar een nieuwe moeten sturen. Maar ik moest wel een paar foto's mailen. (dit heb ik gedaan)
De jongen aan de telefoon klonk als een gastje van in de 20 ... dus hierbij heb ik ook mijn vraagtekens ...
Huh? Begrijp ik nou goed dat het probleem feitelijk al opgelost is maar je hieraan twijfelt omdat de jongen klonk als een 20jarige?
Waarom zou een 20jarige in jouw ogen niet competent genoeg zijn om klantvriendelijk te zijn en jou een passende oplossing te bieden? Ga er vanuit dat de betreffende filiaalmanager/eigenaar deze jongen niet voor niets op deze 'positie' zet?

Als de telefoonnist klonk als een 5jarige peuter en er werd beloofd dat je naast een nieuwe kookplaat, ook een gratis auto zou krijgen, dan zou ik dit topic ietwat snappen.
Maar een 20jarige die aanbied een kapot product om te ruilen? Nee dat kan echt niet natuurlijk!! :?

[ Voor 15% gewijzigd door Switchie op 17-12-2016 17:27 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Aggressor
Nou dat zeg ik niet... Maar hij zou ook meteen reageren op de fotos.
Maar heeft hij ook niet gedaan....
Ik heb zelfs voorgesteld om vandaag of morgen langs te komen en om te ruilen.
Maar daar rwageerde hij ook niet echt positief op... Gesloten en niet in de buurt

Ik heb het liever zwart of wit...

Misschien komt het ook wel goed.
Maar misschien hebben jullie extra tips...

• Aggressor
gambieter schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:18:
Ja, minder hyper doen en gewoon met hun afhandelen. Het is weekend, wat verwacht je eigenlijk?
Als je ziet hoe het ingepakt is... Als je een kookplaat bij de medianarkt haalt zit alles anders verpakt denk ik.
Ik heb ook mijn twijfels of het echt wel nieuw is....

En ik vroeg alleen advies/tips

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tip: Maandag terugbellen en afspraken maken, die per mail laten bevestigen. Iets anders kan je nu toch niet beginnen op zaterdagavond.

https://discord.com/invite/tweakers

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:43
Aggressor schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:33:
[...]

Als je ziet hoe het ingepakt is... Als je een kookplaat bij de medianarkt haalt zit alles anders verpakt denk ik.
Ik heb ook mijn twijfels of het echt wel nieuw is....

En ik vroeg alleen advies/tips
Vraag je geld terug en probeer het ergens anders, want blijkbaar heb je er niet veel vertrouwen in. Dat is mijn advies/tip.

The devil is in the details.

• Aggressor
redfoxert schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:33:
Tip: Maandag terugbellen en afspraken maken, die per mail laten bevestigen. Iets anders kan je nu toch niet beginnen op zaterdagavond.
Ok dankjewel.. Ga ik dat doen.
Ik baalde wel... Keuken was vandaag ingebouwd. En het gaat wel om 349 euro... Vandaar...

Maar bedankt :)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Plaat is niet nieuw. Het zwarte gedeelte naast de tiptoetsen is zo wazig dat het nooit zo af fabriek geleverd kan zijn. Ding is als showmodel gebruikt en is simpelweg niet goed schoon gemaakt...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
Adem in, adem uit. :) Gewoon eerst samen met de verkoper eruit proberen te komen voordat je naar internet rent om een topic erover te maken.

Sowieso hebben transacties niet iets met dit forumdeel te maken, vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.