Hallo,
Mijn broer is studeert in Brazilië en heeft daar zijn telefoon laten liggen in een uber taxi.
Op het moment van het kwijtraken had hij zijn vliegtuigmodus aanstaan, hierdoor kan er niet gebeld worden naar zijn mobiele nummer. Daarom wilde ik vragen of er een mogelijkheid is om zijn vliegtuigmodus van afstand uit te schakelen, zodat we contact kunnen opnemen met de vinder.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn broer heeft een Iphone 5 waar wel 'zoek mijn Iphone' op zit, maar die je dus niet kunt gebruiken omdat de vliegtuigmodus in geschakeld staat.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al tientallen keren gebeld via whapp en mijn broer heeft al contact proberen op te nemen met de eventuele vinder. Op whapp staat wel dat 'laatst gezien' op de tijd staat van het kwijtraken.
Alvast hartelijk bedankt
Mijn broer is studeert in Brazilië en heeft daar zijn telefoon laten liggen in een uber taxi.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn broer heeft een Iphone 5 waar wel 'zoek mijn Iphone' op zit, maar die je dus niet kunt gebruiken omdat de vliegtuigmodus in geschakeld staat.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al tientallen keren gebeld via whapp en mijn broer heeft al contact proberen op te nemen met de eventuele vinder. Op whapp staat wel dat 'laatst gezien' op de tijd staat van het kwijtraken.
Alvast hartelijk bedankt