Mijn vraag
Sinds kort het ik een Hue lampenset met Bridge.

Werkt erg makkelijk en correct.
Nu heb ik al jaar en dag een Philips Living Ambiance gen2 en wilde ik proberen te kopelen.
Aan alle kanten lijken de signalen te worden verzonden en ontvangen maar zonder resultaat.
Het simpelste kopelen van op de bridgeknop drukken en de powerbutton van mijn Ambiance licht lijkt de bridge op te merken door met zijn lichtring een aantal malen te doen knipperen, enkel geen resultaat achteraf.
Lampfinder (3partyapp) geprobeert te zoeken naar lampen, nu de reactie andersom, mijn Ambiancelamp begint te knipperen om gevonden te worden, maar weer achteraf geen resultaat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Deze lamp met deze soort zapper:

Gebruikte Software naast de hue eigen software.
lampfinder.jar
Winhue3
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn soort zapper blijkt niet de goede te zijn voor de officiele koppeling

geprobeerd zonder zapper maar met apps via de bridge te zoeken.
- Is er een manier om mijn lamp zichtbaar te maken voor hue.
- Zou een andere zapper een oplossing zijn die mijn lamp en mijn hue herkennen,
- Is er een software die mijn lamp niet alleen triggert maar ook daadwerkelijk vind.
Sinds kort het ik een Hue lampenset met Bridge.

Werkt erg makkelijk en correct.
Nu heb ik al jaar en dag een Philips Living Ambiance gen2 en wilde ik proberen te kopelen.
Aan alle kanten lijken de signalen te worden verzonden en ontvangen maar zonder resultaat.
Het simpelste kopelen van op de bridgeknop drukken en de powerbutton van mijn Ambiance licht lijkt de bridge op te merken door met zijn lichtring een aantal malen te doen knipperen, enkel geen resultaat achteraf.
Lampfinder (3partyapp) geprobeert te zoeken naar lampen, nu de reactie andersom, mijn Ambiancelamp begint te knipperen om gevonden te worden, maar weer achteraf geen resultaat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Deze lamp met deze soort zapper:

Gebruikte Software naast de hue eigen software.
lampfinder.jar
Winhue3
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn soort zapper blijkt niet de goede te zijn voor de officiele koppeling

geprobeerd zonder zapper maar met apps via de bridge te zoeken.
- Is er een manier om mijn lamp zichtbaar te maken voor hue.
- Zou een andere zapper een oplossing zijn die mijn lamp en mijn hue herkennen,
- Is er een software die mijn lamp niet alleen triggert maar ook daadwerkelijk vind.