Een minimalistische gaming muis

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Vraag

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 12:12
Mijn vraag
Ik ben i.v.m. het kijken naar een nieuwe pc aan het kijken naar een zo minimalistisch mogelijke gaming muis. Dus wel met topkwaliteit sensor en goede feedback, maar zonder al die rare vormen of alien achtige verlichting. Wat is een supergoede muis met een zo minimalistisch mogelijk design?

Alle reacties

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:48
Wat vind jij rare vormen ? En welke muizen vallen daardoor bijvoorbeeld af ?

Verwijderd

Zowie? BenQ Zowie

Roccat? Roccat

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 15:01 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:03

g0tanks

Moderator CSA
Wat is je budget?

Als je zelf nou eens een lijstje maakt m.b.v. de Pricewatch, dan kunnen we je al een stuk beter helpen: categorie: Muizen

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 12:12
Ik zit te denken aan maximaal €70 en ik wil gewoon een vorm die zo simpel en netjes mogelijk is.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:03

g0tanks

Moderator CSA
Zoals ik al zei, toon zelf wat inzet en gebruik de Pricewatch om een lijstje op te stellen. Dan kunnen we je wel weer verder helpen met het maken van een specifieke keuze.

De Pricewatch heeft een filter voor de prijs en het aantal knoppen op de muis. Daarmee zou je al een heel eind moeten komen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
Logitech G Pro of G403.

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-02 10:07

hbsJR

All rounder

Ik was vroeger heel erg fan van de MX 510, etc.. maar de nieuwe logitech muizen maken het iets te bont. Ik heb zelf een Roccat Konde XTD gekocht: pricewatch: Roccat Roccat Kone XTD

Het is een simpele muis en als enige "vreemde" zijn twee ledstrips die je kan instellen. De vorm en knoppen positie waren voor mij door doorslag om deze muis te kopen. Daarnaast kan je deze muis ook heel goed configuren voor jouw manier van muizen.

Hier trouwens een voorbeeldje van het configuratiescherm:

http://i.imgur.com/dMvLtfN.png

[ Voor 8% gewijzigd door hbsJR op 17-12-2016 15:45 ]

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Razor Deathadder Chroma? Valt wel mee met die lampjes.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Gemist? Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.