Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelonBowl
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-08 16:57
Hallo beste mede Tweakers.

Voor mijn nieuwe build heb ik een nieuwe videokaart nodig. Als echte Nederlander ging ik natuurlijk op koopjesjacht. Na een tijdje rond te hebben gekeken in het binnen- en buitenland kwam ik bij deze videokaart terecht die verkocht wordt door Amazon op Amazon.fr (https://www.amazon.fr/Sap...r=8-2&keywords=fury+nitro) Het probleem echter is dat ik nergens een vermelding van verzendkosten kan vinden(het kan ook mijn gebrekkige Frans zijn). Heeft iemand ervaring met bestellen van Amazon.fr en wat zijn de verzendkosten voor Nederland.(als die er zijn)? Ik heb ook als bij Amazon.de gekeken en daar zijn verzendkosten de gratis voor Nederland. Hier is alleen de prijs van het product 50 Euro hoger.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:45

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:12

g0tanks

Moderator CSA
Is de extra moeite die het kost bij een eventuele RMA of garantieclaim je die €50 waard?

Overigens staan de verzendkosten hier: https://www.amazon.fr/gp/...?ie=UTF8&nodeId=201368030

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:32
Verzendkosten zijn zo'n 7,70 euro. In het geval dat het product kapot gaat verstrekt Amazon je een gratis retourlabel, of vergoed de retourkosten aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF, want dit is geen technische vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Op Tweakers verwachten we wat meer inzet dan dat je gegeven hebt. Je kan op de site van Amazon makkelijk zelf nakijken wat de verzendkosten zijn, evt. met Google Translate vertalen.

Ervarings-topics zijn ook niet de bedoeling van het forum, daarom ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.