Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:17
Ik zoek een?
videokaart voor mijn dell optiplex 3010 SFF, het moet wel een lagere GPU zijn vanwege de SFF behuizing.

Wat is je budget?
Rond de 80 euro, het hoeft geen hoogvlieger te zijn en het mag ook tweedehands

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem gebruiken in mijn Dell optiplex 3010 met deze specificaties. https://tweakers.net/pric...002o3dchn)/specificaties/
Ik speel geen zware spellen, maar ik wil minecraft graag wat soepeler laten draaien :P

Ik heb zelf veel gezocht, maar helaas heb ik geen geschikte videokaart kunnen vinden.
Dit komt omdat ze meestal te groot zijn voor een SFF behuizing.
Hebben jullie wat ideeën?

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Met wat beter zoekwerk op Google zijn zat hints te vinden voor deze configuratie, maar bij deze toch wat advies.
Via de pricewatch zijn meerdere kaarten te vinden. De kaart moet een low-profile bracket hebben (is te selecteren). Op de foto kijken of er aan de bovenzijde niet teveel uitsteekt, want daar is weinig ruimte in de kast. Aan de onderzijde mag de koeling eventueel uitsteken, zelfs passief is mogelijk, maar dan komt het slot daaronder te vervallen (daar zit ook meestal het tweede low-profile bracket met extra connectoren).
Volgens de specificaties van Dell is het maximale beschikbare vermogen 50W (is ook in te stellen in de pricewatch). De GT730 en R7 240 zouden hieraan voldoen (de GT730 zeker). De GT740 (max 64W) en R7 250 kunnen mogelijk ook nog, maar zitten wel boven het door Dell voorgeschreven maximum (op eigen risico dus).
De GT730-SL-2GD3-BRK is bijvoorbeeld geschikt, maar tweede slot komt dan te vervallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flitzer op 17-12-2016 10:40 ]