Welke websites sponsor jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Nu ik een Pi-Hole actief heb en me besef dat er best een aantal sites zijn waar ik veel gebruik van maak en die ik waardeer, heb ik besloten een aantal sites te gaan sponsoren. En dan die sites die voor mij nuttig zijn of ik zelf van algemeen belang acht.

Wellicht is het een idee om uit te wisselen welke sites je sponsort: wellicht breng je een ander op een idee of help je iemand aan een site die diegene nog niet kent. Daarnaast: goede informatie, techniek of programma's zijn gewoon niet gratis.

In ieder geval: ik heb al gesponsord:
  • Tweakers: ik kom hier al sinds de vorige eeuw en heb er veel aan gehad: zowel bij het beantwoord krijgen van vragen als bij het vinden van goede produktinformatie, reviews en prijzen. Daarnaast vind ik de site de afgelopen jaren erg goed en handig in het gebruik geworden en zijn de mede-Tweakers constructieve mensen die je graag helpen en meedenken.
  • Follow The Money: goede journalistieke site (mijn mening). Vroeger had ik een abonnement op een krant, nu sponsor ik die sites waarvan ik vind dat ze van belang zijn.
  • De Correspondent: zie ftm hierboven.
  • de VPRO: ik ben erg gecharmeerd van programma's als Tegenlicht en Zondag met Lubach.
Wat ik nog ga sponsoren:Waar ik nog over twijfel:
  • Volumio: ik ben bezig een audiofiele mediaspeler te bouwen en denk aan Volumio als OS. Echter: het werkt nog niet zoals ik zou willen en ben dus nog wat gereserveerd.
Waar ik in het verleden wel eens geld aan gedoneerd heb (onder andere):
  • FreePDF: ik vond en vind dit het beste Freeware alternatief om pdf-files te maken.
  • Een site van iemand die alle euromunten bijhield: dat zijn er nogal wat en als je ze spaart, zoals ik, dan is dat heel handig.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit topic heeft weinig meer in zich dan te verzanden in een opsom-topic, en bovendien nodigt dit uit om (sluik)reclame te maken en dat is niet de bedoeling. Ik doe dit topic dan ook op slot..

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.