remzor schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:33:
@TS: misschien gewoon eens informatie vragen in een hifi/elektro winkel. Anders bij de fabrikant. Een BT headphone kun je namelijk niet altijd zomaar aan de tv koppelen. Misschien wel als er een transmitter ofzo tussen zit..
Klopt, dat is wat ik nu namelijk ook wil weten.. Heeft hij al iets van een BT ontvanger/verzender in de TV zitten waar de hoofdtelefoon mee gekoppeld kan worden?
Ik weet dat mijn opa al jaren een systeem heeft van Sennheizer (excuses indien ik het merk verkeert type), die heeft een oplaadstation die ook gelijk de ontvanger/verzender is. Deze kan je volgens mij via de tulp of audiojack aansluiten op je TV of radio. Zo kan hij dus ''draadloos'' luisteren, maar dat ding kan je dan weer niet met een telefoon koppelen, die heeft alleen een koppeling met zijn oplaadstation.
Met dat ding van mijn opa (wat dus vermoed ik buiten boord valt) zou je dus dikke accu mee moeten nemen, oplaadstation aansluiten op de telefoon+accu en nah laat maar dat wordt niks
Als de TS wel zoiets zoekt (beetje bij beetje komen we er wel haha) dan wordt het inderdaad een stuk moeilijker zoeken.
De meeste fabrikanten verplichten je min of meer om het oplaadstation te gebruiken, is die stuk heb je pech en ga je de portemonnee open trekken, de fabrikanten zorgen er dus voor dat de hoofdtelefoon alleen gekoppeld kan worden aan het oplaadstation en niet aan een telefoon. De TS zoekt dan denk ik een hoofdtelefoon die je zowel kan koppelen aan het station als aan een smartphone, enja dan wordt het ineens een stuk moeilijker indien het 100% via BT moet.
Dit is de reden waarom ik de headsets liet zien die zowel via Audiojack als via BT aangesloten konden worden.
[
Voor 3% gewijzigd door
LopendeVogel op 18-12-2016 10:10
]