Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (battlefield 1) High/ultra (min 60fps, gemiddeld)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral Gamen en surfen mogelijk ook wat photoshop werkzaamheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 max + Monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Muis en toetsenbord is aanwezig. Voor de rest niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een must, i5 is wat mij betreft prima en 16gb is denk ik voldoende ram.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta open voor alle merken, zeker als iemand persoonlijk goede ervaring heeft met het product.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De computer mag best iets geluid maken maar het moet niet lijken of de pc probeert op te stijgen.
Ga je overklokken?
Weet niet wat dit voor directe invloed heeft op de prestatie van mijn pc, maar dit is een mogelijkheid.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
De meeste spellen die nu uit zijn wil ik wel op max kunnen draaien maar ik moet ook realistisch zijn en daarom zullen toekomstige spellen op medium/high ook geen probleem zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag voor jullie is of deze producten te combineren zijn? Wat echt een toegevoegde waarde is om de levensduur van de computer omhoog te halen en wat jullie anders zouden doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Gamen (battlefield 1) High/ultra (min 60fps, gemiddeld)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral Gamen en surfen mogelijk ook wat photoshop werkzaamheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 max + Monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Muis en toetsenbord is aanwezig. Voor de rest niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een must, i5 is wat mij betreft prima en 16gb is denk ik voldoende ram.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta open voor alle merken, zeker als iemand persoonlijk goede ervaring heeft met het product.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De computer mag best iets geluid maken maar het moet niet lijken of de pc probeert op te stijgen.
Ga je overklokken?
Weet niet wat dit voor directe invloed heeft op de prestatie van mijn pc, maar dit is een mogelijkheid.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
De meeste spellen die nu uit zijn wil ik wel op max kunnen draaien maar ik moet ook realistisch zijn en daarom zullen toekomstige spellen op medium/high ook geen probleem zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag voor jullie is of deze producten te combineren zijn? Wat echt een toegevoegde waarde is om de levensduur van de computer omhoog te halen en wat jullie anders zouden doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming 6G | € 319,95 | € 319,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | AOC I2781FH Zwart | € 222,77 | € 222,77 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.207,37 | |