Een lightning connector verlenger voor een diepe ipadcase

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:06
Mijn vraag
Sinds vandaag hebben wij een flir one in gebruik, deze maakt gebruik van de lightning port op de ipad/iphone.

Dit is de flir
http://www.flir.com/flirone/ios-android/

Alleen werkt deze module niet echt goed samen met de ipad defender hoesjes die we gebruiken, dit omdat de lightning port te diep zit om goed te kunnen verbinden met de ipad. Het is vrij veel werk op de ipads uit te bouwen, en niet elke monteur heeft een iphone om deze alternatief meet te verbinden.

Ik zoek een oplossing waarmee ik op de flir een verlenghulsje kan klikken, zoiets als dit,
Afbeeldingslocatie: https://onastore.in/wp-content/uploads/2016/01/ApeCases-Branded-Pack-of-2-Micro-USB-to-Lightning-8-pin-Charge-Sync-Data-Connector-Converter-Adapter-for-Apple-iPhone-5-5S-5C-6-6-Plus-iPad-Air-iPad-Air-2-iPad-Mini-Mini-2-Retina-Mini-3-Mini-Plug-Ultr-0-2.jpg

maar dan van lightning naar lightning. Dit zodat ik de camera wel kan aansluiten op de diep liggende poort van de ipad. Ik weet alleen niet op welke zoektermen ik dit kan vinden, of dat het uberhaubt bestaat. Want na 40 minuten zoeken, heb ik nog steeds niets gevonden, op kabels na. Maar ik wil juist een stevig verbinding, zodat de camera stabiel langs de ipad blijf zitten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al op dx.com gekeken, gezocht op coupler ed, maar heel eerlijk, ik heb geen idee hoe dit zou kunnen heten in het engels? Misschien kan een van jullie helpen?

Beste antwoord (via XO101 op 16-12-2016 17:14)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:24

WCA

Share and Enjoy!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, is te specifiek, bestaat niet. Wat je kan doen is een ander hoesje kopen. Had je het niet getest voordat je de Flir ging gebruiken?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:08

krietjur

Where am I?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XO101
Yes, dat zoek ik!, ook krietjur bedankt voor het zoeken!.

Nu kijken of ik er snel een voor niet al te veel shippingcost naar nederland kan krijgen om te testen!

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:24
XO101 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:14:
[...]

Yes, dat zoek ik!, ook krietjur bedankt voor het zoeken!.

Nu kijken of ik er snel een voor niet al te veel shippingcost naar nederland kan krijgen om te testen!

Thx!
Goede oplossing die mogelijk op een gegeven moment ineens niet meer werkt. Aangezien ik niets terug zie van het MFi certificeringsprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Volkan1984 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:04:
[...]

Goede oplossing die mogelijk op een gegeven moment ineens niet meer werkt. Aangezien ik niets terug zie van het MFi certificeringsprogramma.
dat is ook niet nodig, de MFi chip zit al in de originele kabel. Dit is maar een dom verlengstukje

Share and Enjoy!

• XO101
Ik heb via amazon.co.uk de volgende verloopjes gekocht;

https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

En het werkt voorlopig nog prima samen met de flir.

Flir 1

flir 2

Nogmaals bedankt voor de tips, en duimen maar dat het blijft werken...
(en voor de oplettende kijkers,dit is nog niet de defender case, maar in de defender case past ook deze verloopstekker)
Pagina: 1