Toon posts:

Voor geopend pakket

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mede - tweakers,

Ik zou niet weten in welk topic dit moet.
Ik heb naar aanleiding van de reviews op de site bij megekko.nl een pc kast besteld.
Helaas niet mogelijk ivm te weinig karma punten om foto te uploaden. Doos aan kanten
uitgescheurd en gaten erin.
Is dit bij meerdere leveranciers zo ? Ook is hij eerder geopend geweest
en opnieuw met megekko plakband dichtgemaakt.

Hebben jullie hier ervaringen mee ?

Zit te denken om de boel terug te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:08
Je kan het natuurlijk retourneren, daar heb je recht toe.

Echter kan je ook vragen of de winkelier het netjes met je wilt oplossen, oftewel de kast omruilen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Er zijn tal van "foto upload websites"..

Is de kast ook beschadigd? Kan natuurlijk wel eens dat een doos beschadigd raakt tijdens transport. Moet uiteraard ook verkocht worden. Wellicht is de kast nagekeken om er zeker van te zijn dat er geen product schade aanwezig is, voordat deze naar jou werd verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:25
Ook al is die niet beschadigd.
Ze horen het gewoon netjes te vermelden vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

move --> SF

[ Voor 33% gewijzigd door Microkid op 16-12-2016 17:16 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:33

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:51:
Goedendag mede - tweakers,

Ik zou niet weten in welk topic dit moet.
Ik heb naar aanleiding van de reviews op de site bij megekko.nl een pc kast besteld.
Helaas niet mogelijk ivm te weinig karma punten om foto te uploaden. Doos aan kanten
uitgescheurd en gaten erin.
Is dit bij meerdere leveranciers zo ? Ook is hij eerder geopend geweest
en opnieuw met megekko plakband dichtgemaakt.

Hebben jullie hier ervaringen mee ?

Zit te denken om de boel terug te sturen
Ik wil het topic niet gelijk dicht gooien. Maar heb je zelf al überhaupt contact gehad met de winkel over het voorval? Dat is toch wel het minste dat je even kunt doen voordat je hier om 'ervaringen' gaat vragen. Want dat laatste heeft niet echt discussie waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heb je al contact gehad met de shp, zo ja, wat zeggen ze ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Perkouw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:17:
[...]

Ik wil het topic niet gelijk dicht gooien. Maar heb je zelf al überhaupt contact gehad met de winkel over het voorval? Dat is toch wel het minste dat je even kunt doen voordat je hier om 'ervaringen' gaat vragen. Want dat laatste heeft niet echt discussie waarde.
De winkel is telefonisch niet bereikbaar , heb een mail gestuurd.
Zijn volgens hun site op za en zo gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Aggressor schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:01:
Ook al is die niet beschadigd.
Ze horen het gewoon netjes te vermelden vind ik
Dus je product is niet beschadigd en enkel de verpakking, bedoelt om je product te beschermen, is beschadigd?

Zou me er niet druk om maken. Je hebt je product, je hebt je garantie. Enkel de doos is stuk, neem aan dat je die niet ging inlijsten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Nou ja, dit wel iets waar je meteen op moet handelen, eventueel// waarschijnlijk zelfs de doos aan de deur weigeren. Als de inhoud kapot is, wil je dan een wel-niet discussie met de leverancier?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:25
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:45:
[...]

Dus je product is niet beschadigd en enkel de verpakking, bedoelt om je product te beschermen, is beschadigd?

Zou me er niet druk om maken. Je hebt je product, je hebt je garantie. Enkel de doos is stuk, neem aan dat je die niet ging inlijsten?
nee maar als je zeker weet dat de kast gebruikt is .... (maar onbeschadigd)
dan horen ze het wel te vermelden vind ik.

als alleen de doos beschadigd is vind ik het geen probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 16-12-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Clavis schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:54:
Er zijn tal van "foto upload websites"..

Is de kast ook beschadigd? Kan natuurlijk wel eens dat een doos beschadigd raakt tijdens transport. Moet uiteraard ook verkocht worden. Wellicht is de kast nagekeken om er zeker van te zijn dat er geen product schade aanwezig is, voordat deze naar jou werd verstuurd.
Het perfecte antwoord van Clavis , totaal onverwacht mailde het bedrijf nog buiten kantoortijden. Ze inspecteren idd het pakket als het bij hun binnenkomt. Had er nooit eerder van gehoord. Kan slotje op dit topic.

Bedankt tweakers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Beetje onduidelijk wat je schrijft. Inspecteren ze alleen de beschadigde dozen of gewoon alles? in dat laatste geval geloof ik er helemaal niks van. Ik zie ze echt niet alle dozen inspecteren want dan komen alle verkochte artikelen net zo makkelijk weer terug.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1