Karma doneren aan goede doelen

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Beste,

Ik ben erg van de goede doelen sponsoren (o.a. KiKa, KWF, ALS, Opkikker, Cliniclowns) en zo kijkende kwam ik op het idee om karma-punten om te zetten in een daadwerkelijke donatie aan een goed doel. Immers, de punten vertegenwoordigen een vergelijkbare geldelijke waarde als het gaat om bijvoorbeeld storage voor foto's. Zou het niet mooi zijn als de Tweakers karma-punten kunnen doneren en Tweakers.Net daar daadwerkelijk een geldelijke donatie tegenover zet? Natuurlijk nog mooier als Tweakers ook goede doelen aan kunnen dragen en zelf kunnen bepalen aan welk goede doel.

Just a thought O-)

Jeroen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind het een mooi idee, maar daar hoeft van mijn part niet een geldelijke donatie aan vast te zitten. Je zou ook kunnen denken aan sponsoring in vorm van advertenties of 1 keer per maand een advertorial.

* Outerspace is ook nieuwsgierig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Een geldelijke donatie gaat problemen geven met de boekhouding. Je zal dan de waarde van alle karma punten op je balans moeten zetten. Ik verwacht niet dat dat hem gaat worden.

Het idee van Outerspace is ook sympathiek en wellicht beter haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Wat Outerspace zegt vind ik zeker een interessant idee. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:10
Sleurhutje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:17:
Beste,

Ik ben erg van de goede doelen sponsoren (o.a. KiKa, KWF, ALS, Opkikker, Cliniclowns) en zo kijkende kwam ik op het idee om karma-punten om te zetten in een daadwerkelijke donatie aan een goed doel. Immers, de punten vertegenwoordigen een vergelijkbare geldelijke waarde als het gaat om bijvoorbeeld storage voor foto's. Zou het niet mooi zijn als de Tweakers karma-punten kunnen doneren en Tweakers.Net daar daadwerkelijk een geldelijke donatie tegenover zet? Natuurlijk nog mooier als Tweakers ook goede doelen aan kunnen dragen en zelf kunnen bepalen aan welk goede doel.

Just a thought O-)

Jeroen
Nee, dat gaan we niet doen. Karma vertegenwoordigd geen waarde buiten Tweakers. Met alle respect en waardering voor de goede bedoelingen, maar als jij iets wil geven aan het goede doel, dan moet je dat je dat zelf doen.
Outerspace schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:02:
Ik vind het een mooi idee, maar daar hoeft van mijn part niet een geldelijke donatie aan vast te zitten. Je zou ook kunnen denken aan sponsoring in vorm van advertenties of 1 keer per maand een advertorial.

* Outerspace is ook nieuwsgierig.
Dat doel we al langer. Zowel in bannering als in acties.

Won't fix dus.

[ Voor 82% gewijzigd door zeef op 04-01-2017 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sleurhutje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:17:
Beste,

Just a thought O-)

Jeroen
Ik vind dit een erg vreemde vraag. Eigenlijk wil je dat Tweakers geld weg geeft aan goede doelen en in ruil daarvoor geef je Tweakers iets waar ze niks aan hebben en wat jou niks gekost heeft? Anderen vragen om te doneren omdat jij geen geld uit wilt geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:10
Laten we er verder niet over discussiëren. Wat Outerspace voorstelt doen we al en karma voor donatie betreft: won't fix.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.