Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Histamine
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik hoop dat ik hier met mijn probleem terecht kan/mag om advies te vragen, indien niet; sorry

Ik heb een ruime week geleden een bestelling geplaatst bij top-fotoalbum maar bij het bestel proces ging het mis toen ik wilde betalen. Ik kreeg het bericht dat de betaling mislukt was, oke kan gebeuren, dus ik kreeg een nieuw schermpje waar ik kon betalen en dit keer lukte het wel.
Nu keek ik later op mijn rekening en daar zag ik dat het bedrag wel degelijk twee keer is afgehouden. Ik dus een mailtje gestuurd naar top-fotoalbum waarin ik de situatie uitleg en de ochtend erna direct even gebeld. Na een dik half uur wachttijd kreeg ik te horen dat dit alleen via de mail kan worden opgelost. Paar dagen later nog geen enkele respons gehad dus nog maar eens een mail gestuurd, weer geen respons. Op mijn ondertussen 3e mail heb ik ook nog geen antwoord en telefonisch krijg je niemand meer aan de lijn. Nu heb ik hun facebook pagina in de gaten gehouden en daar zie je ook veel boze reacties over soortgelijke problemen maar die worden vrij snel weer verwijderd van hun pagina.

mijn opties;

-geld terug proberen te vorderen via de bank (maarja welke van de twee betalingen en levert dit niet nog meer problemen op)
-afwachten en hopen
-Ogone, het bedrijf dat de betalingen verzorgt voor Elka (het bedrijf achter top-fotoalbum) contacteren

Wat zouden jullie doen en zijn er hier meer die dit soort problemen hebben (gehad) met dit bedrijf?

Ik heb top-fotoalbum hier al vaker geadviseerd zien worden en ik heb tot nu toe ook altijd geweldig goede kwaliteit van ze geleverd gekregen maar ik begin nu toch wel stevige twijfels te krijgen over dit bedrijf. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Histamine
Nou een korte update:

nog geen enkele reactie van Top-fotoalbum, ik heb ze te kennen gegeven dat ik na de kerst bij de bank een terugvorderingsprocedure start en ook het bedrijf dat de betalingen verricht hiervan op de hoogte gesteld.

Ik ben er klaar mee en zal er ook nooit meer bestellen, wat een bizar slechte service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Dat is niet best en erg vervelend ... echter kunnen we hier niets voor je betekenen en moet je echt aankloppen bij dat bedrijf (wat je ook gedaan hebt). Met het terugvorderen zal ik niet te lang wachten in ieder geval.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Histamine
Het was meer bedoeld om eens te vragen hoe ik dit zou moeten aanpakken, maar ik ben het nu toch wel een beetje zat en heb een besluit genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je met creditcard betaald? Anders zie ik niet helemaal hoe je het geld wilt terugvorderen via je bank. Bij zowel een reguliere overboeking als een iDeal betaling is het niet mogelijk om geld terug te vorderen via de bank. Je moet dan echt bij de verkoper zijn. Wellicht dat de payment provider nog iets kan betekenen omdat er een error veroorzaakt is, echter houden zij zelf geen geld vast. Dat geld licht echt bij de verkoper en enkel die partij heeft toegang tot dat geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Histamine
Oei ik meende bij internet bankieren wel die optie te zien staan. Ik zal na de feestdagen even updaten of dat nou wel of niet kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Histamine schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:44:
Oei ik meende bij internet bankieren wel die optie te zien staan.
Is niet mogelijk nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ik meen vrijwel zeker te weten dat dit gewoon kan, de provider houd wel degelijk geld vast tijdelijk en betaalt dit op bepaalde interval uit.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Pagina: 1