Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Citrix - Flash crash

Pagina: 1
Acties:

• Frubelaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
Allereerst sorry als dit het verkeerde subforum is.

Ik werk thuis en op kantoor in een Citrix omgeving. De gebruikte software is in beide gevallen gelijk omdat het alles remote werkt.

Bij werkzaamheden op kantoor heb ik nooit problemen. Thuis werkt ook alles perfect behalve bij het bezoeken van sommige websites met Firefox (de enige geinstalleerde browser).
Ik heb een sterk vermoeden dat de problemen door flash veroorzaakt worden.
De client bevriest en ik moet een poosje wachten totdat de sessie op de server gedropt wordt zodat ik weer kan inloggen.
De oplossing is natuurlijk niet surfen tijdens het werk :-) Helaas is het gebruik van een bepaalde website iets wat bedrijfsmatig nodig is.
Het loopt na een seconde of 10 vast. altijd.

Zoals ik al schreef zijn alle applicaties thuis en op het kantoor hetzelfde. Het enige wat ik kan bedenken is dat de Citrix client hardware acceleratie van mijn PC gebruikt voor die websites. Niet geheel compatible en dus een crash. De crash is overigens niet anders dan het bevriezen v/d client. Geen reboots ofzo. Alle programma's blijven nog draaien.

Als ik gewoon lokaal werk op mijn Win 7 x64 PC heb ik nergens last van.
Ik kan geen optie vinden om de hardware acceleratie uit te schakelen in Catalyst.
Iemand en tip om mij op weg te helpen?

Aanvulling:
http://www.geenstijl.nl/m...m_source=nieuwskoerier.nl

Het laden van die pagina gaat zonder problemen. Bij scrollen loopt de Citrix client vast.

[ Voor 9% gewijzigd door Frubelaar op 16-12-2016 13:56 ]