Beste tweakers, ?3! Vrij nieuw op tweakers en wist niet zo goed waar ik deze topic het beste kon plaatsen maar ik he online (via google) ;7: deze website gevonden: http://www.enter247.nl/sh...ucts.view&product_id=1754 De website heeft op truspilot.nl goede reviews en weinig klachten. Ik vind het echter heel apart hoe ze al de i7 7700k (zie link) op voorraad hebben en na contact met ze te hebben gehad zeggen ze dat het geen 2e hands versie/sample is en dat het in de intel officiele doos komt, gesealed. Aangezien intel pas ergens in januari de kaby lake processoren uitbrengt (verwacht) en er nergens anders online (behalve dus op deze webshop) kaby lake cpus worden verkocht, heb ik ondanks dat er goede reviews zijn niet echt vel vertrouwen in deze webshop. Wat denken jullie? Kan dit echt gewoon een goede nieuw 7700k zijn die op een of andere manier eerder in hun handen is gekomen dan bedoeld? Of klopt er ergens iets niet aangezien de cpu's begin januari via CES pas officeel gelaunched worden? Ik hoor graag jullie ideën en meningen😊. ( nogmaals excuses als deze topic in de verkeerde catogorie is geplaatst, ik kon de juiste niet vinden)
Verwijderd
Ik dacht dat ik mijn Internet security effe zag met die link, maar er staat niks in de logboeken.
Dit zou vermoedelijk in het shopping forum moeten.
Ik zou trustpilot hierover niet vertrouwen. De site laadt niet op mijn werkcomputer, dus ik kan het niet nakijken, maar een aantal valse reviews zijn al snel gemaakt. De shopreviews op tweakers zijn door 3 verder ongebruikte accounts geschreven, dus hier zou ik ook niet te veel waarde aan hechten.
Er kunnen een hoop verklaringen zijn, waaronder dat ze daadwerkelijk de processoren hebben, maar de kans is te groot dat je genaaid wordt.
Ik zou trustpilot hierover niet vertrouwen. De site laadt niet op mijn werkcomputer, dus ik kan het niet nakijken, maar een aantal valse reviews zijn al snel gemaakt. De shopreviews op tweakers zijn door 3 verder ongebruikte accounts geschreven, dus hier zou ik ook niet te veel waarde aan hechten.
Er kunnen een hoop verklaringen zijn, waaronder dat ze daadwerkelijk de processoren hebben, maar de kans is te groot dat je genaaid wordt.
Ohh vreemd! Bedankt voor de reactie iig! Ik zie net dus dat bij centralpoint.nl ze ook al leverbaar zijn! Zijn jullie bekend met deze website?
Verwijderd
Dat is echt een hele bekende winkel die al jaren bestaat... https://tweakers.net/shop...oint-punt-nl/shopreviews/zar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:25:
Ik zie net dus dat bij centralpoint.nl ze ook al leverbaar zijn! Zijn jullie bekend met deze website?
Maar mooi, we hoeven dus niet eens te wachten tot half januari.
Althans, ik hoef zelf geen K processor, kijken hoe lang het duurt voordat de gewone versie er is.
Ohh top dat je bekend bent met ze! En jaaa ik heb zelf geen pc nu en alle onderdelen liggen klaar behalve dus de CPU! Weet jij toevallig of het mogelijk is dat als ik het nu bij centralpoint bestel.. dat er deze maand nog aanpassingen worden gedaan door intel en ik deze dan misloop? Of zal ik exact dezelfde versie ontvangen als ieder ander die het in januari besteld? Ik ben hier nog niet zo bekend mee dus ik vraag me of of er zoiets is als "early versions". Ik wil namelijk niet straks zitten met een early version terwijl er begin januari dan bijvoorbeeld de latest versions uit zijn.
Puf, maar dan wel 434 euro. Toch weer 80 euro meer dan de i7 6700k
Blijf het een beetje raar vinden dat "out of the blue" deze cpu er plotseling zijn. En dan ook gelijk 100+ voorrraad.
Blijf het een beetje raar vinden dat "out of the blue" deze cpu er plotseling zijn. En dan ook gelijk 100+ voorrraad.
Ja precies, dat dacht ik dus ook al. Ondanks dat centralpoint.nl dus wel een bekende en betrouwbare website blijkt. Zover ik weet gaan de 7700k's 350 euro kosten, dus zelfs goedkoper dan de 6700k. (de bekende amerikaanse prijzen zjn 349dollar, dus ik ga ervan uit dat het hier 349 euro wordt)Reepje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:53:
Puf, maar dan wel 434 euro. Toch weer 80 euro meer dan de i7 6700k
Het lijkt allemaal gewoon niet echt te kloppen.. ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
Verwijderd
Nou, via dit https://www.ictwaarborg.nl/vind-een-deelnemer/enter247-nl zijn ze wel bekend blijkbaar. Streetview laat ook zien dat er op Kiotoweg nummer 104 in Rotterdam een bordje hangt van het bedrijf. En dat je kan afhalen en je bestelling kan pinnen. Maar goed, heel bekend is die winkel (nog) niet, althans, ik had er nog nooit van gehoord. Maar dat kan ook zijn omdat ik alleen shops voorbij zie komen die op Tweakers vermeld staan.lactaxative schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:16:
Ahh ja that make senseVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:00:
[...]
Nou, via dit https://www.ictwaarborg.nl/vind-een-deelnemer/enter247-nl zijn ze wel bekend blijkbaar. Streetview laat ook zien dat er op Kiotoweg nummer 104 in Rotterdam een bordje hangt van het bedrijf. En dat je kan afhalen en je bestelling kan pinnen. Maar goed, heel bekend is die winkel (nog) niet, althans, ik had er nog nooit van gehoord. Maar dat kan ook zijn omdat ik alleen shops voorbij zie komen die op Tweakers vermeld staan.
Ik zou gewoon bestellen, niets betalen, en dan bij het afhalen deze vraag stellen. Krijg je geen bericht dat je de CPU op kunt halen, dan weet je voldoende.zar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:07:
[...]
Ahh ja that make sensebedankt voor het onderzoek. Weet je toevallig ook of het kan zijn dat ik een early version krijg of zoiets? of zal ik gewoon de versie van de cpu krijgen die iedereen (dus ook in januari) krijgt. Ik wil namelijk wel zeker zijn dat ik geen bedoelde testversie of iets ontvang.
Oh ik heb dus met centralpoint.nl gemailed. Ik krijg deze reactie van ze:
''Beste,
Er is voorraad binnengekomen dat klopt.
Echter is het zo dat de voorraad nog niet verkocht mag worden tot na de releasedatum.
De voorraad melding zal aangepast worden.
Onze excuses voor de verwarring.''
Dus de processor is er wel, maar mogen ze nog niet verkopen. Dan lijkt het me wel nu zo'n beetje confirmed dat de rumours van 5 januari release kloppen, denken jullie niet?
''Beste,
Er is voorraad binnengekomen dat klopt.
Echter is het zo dat de voorraad nog niet verkocht mag worden tot na de releasedatum.
De voorraad melding zal aangepast worden.
Onze excuses voor de verwarring.''
Dus de processor is er wel, maar mogen ze nog niet verkopen. Dan lijkt het me wel nu zo'n beetje confirmed dat de rumours van 5 januari release kloppen, denken jullie niet?
Je kan nog proberen bij enter247 te bestellen.
Misschien zitten ze daar te slapen, en ben jij de eerste die een dergelijke cpu heeft.
Misschien zitten ze daar te slapen, en ben jij de eerste die een dergelijke cpu heeft.
Verwijderd
Als je hem ophaalt kan je zelf zien dat hij geseald is, dus nog niet gebruikt is. En dan pas pinnen. Ik zou ze gewoon eens bellen in R'dam. Wie weet kan je hem toch al 'stiekem' komen ophalen. Niet via de mail want dat gaan ze niet zwart op wit zetten lijkt me.
Of, om een hoop gedoe te omzeilen, en een stukkie goedkoper uit te zijn, gewoon de 6700k nu kopen.
Presteert gelijk aan de 7700k en je kan gelijk van je computer genieten.
Verwijderd
Hehehe
Zelf zie ik alleen niet zoveel verschil tussen nu een 7700k en een 6600k kopen, behalve de prijs.
Krijg nou wat, ik zie dat ze ook de
gewone Core i7 7700 https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1753
en de Core i5 7500 https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1752
op voorraad hebben.
Die Core i5 is best betaalbaar...
Zelf zie ik alleen niet zoveel verschil tussen nu een 7700k en een 6600k kopen, behalve de prijs.
Krijg nou wat, ik zie dat ze ook de
gewone Core i7 7700 https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1753
en de Core i5 7500 https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1752
op voorraad hebben.
Die Core i5 is best betaalbaar...
Ik maak me bij dat bedrijf toch een beetje zorgen, misschien hebben ze hem wel ''re-sealed' en lijkt het nieuw, maar over de 6700k, wat je zegt klopt inderdaad, mostly. De 7700k presteert wel iets beter dan de 6700k maar dit is niet echt een significant verschil. Maar ik upgrade van mijn 3770k en ik vraag me af of de 6700k wel een waardige upgrade is. Ook gaat de 7700k sowieso wel begin januari uitkomen, en deze zal probably hetzelfde kosten als de 6700k. Dus ergens lijkt het me zonde om nu de 6700k te kopen terwijl ik de 7700k voor (waarschijnlijk) dezelfde prijs kan kopen over ongeveer 2/3 weken. + dus het feit dat ik van de 3770k upgrade, zou de 6700k wel een waardige upgrade zijn?Reepje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:16:
Of, om een hoop gedoe te omzeilen, en een stukkie goedkoper uit te zijn, gewoon de 6700k nu kopen.
Ze zitten niet te slapen, bovenaan de site staat een grote banner met 'Kaby Lake uit voorraad leverbaar'Reepje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:13:
Je kan nog proberen bij enter247 te bestellen.
Het zou in theorie best kunnen kloppen; de pers heeft al weken deze CPU in huis.
De vraag is echter hoe een kleine shop als deze ooit nu al aan deze chips kan komen. Als een leverancier ze al door zou sturen (wat ik niet geloof) staan er toch zeer waarschijnlijk torenhoge boetes op. Ik zou het zeker niet online bestellen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt enter247 ga ik overslaan, voelt niet goed aan. Maar centralpoint heeft ze dus ook al op voorraad maar ze mogen ze nog niet leveren (heb ik via de mail te horen gekregen). Maar al met al, denk ik dat dit allemaal wel de rumoured release datum van 5 januari 2017 enig zins confirmed, aangezien sommige de cpus dus al hebben liggenRichh schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:23:
[...]
Ze zitten niet te slapen, bovenaan de site staat een grote banner met 'Kaby Lake uit voorraad leverbaar'
Het zou in theorie best kunnen kloppen; de pers heeft al weken deze CPU in huis.
De vraag is echter hoe een kleine shop als deze ooit nu al aan deze chips kan komen. Als een leverancier ze al door zou sturen (wat ik niet geloof) staan er toch zeer waarschijnlijk torenhoge boetes op. Ik zou het zeker niet online bestellen.
Ook Afuture heeft ze al bij de leverancier liggen trouwens: https://www.afuture.nl/product/5442856/intel-bx80677i57500zar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:25:
[...]
Klopt enter247 ga ik overslaan, voelt niet goed aan. Maar centralpoint heeft ze dus ook al op voorraad maar ze mogen ze nog niet leveren (heb ik via de mail te horen gekregen). Maar al met al, denk ik dat dit allemaal wel de rumoured release datum van 5 januari 2017 enig zins confirmed, aangezien sommige de cpus dus al hebben liggen
Ik verwacht inderdaad dat 'ie in de eerste of tweede week van januari wel verkrijgbaar is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
heb je de link van de 7700k bij afuture ook? Ik kan die namelijk nergens vinden xD. Bij afuture weet ik iig 100% zeker dat ze legit zijn, heb er zelf regelmatig besteld.Richh schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:27:
[...]
Ook Afuture heeft ze al bij de leverancier liggen trouwens: https://www.afuture.nl/product/5442856/intel-bx80677i57500
Ik verwacht inderdaad dat 'ie in de eerste of tweede week van januari wel verkrijgbaar is.
Verwijderd
Maar ja of het überhaupt handig is om er nu al 1 te bestellen voor een meerprijs is het tweede, want de nieuwe moederborden zijn er nog niet, en de kans is zeer aanzienlijk dat de huidige Skylake moederborden niet met de nieuwste BIOS versie worden geleverd. En die nieuwste BIOS versie heb je wel nodig voor Kaby Lake CPU's. Dus dan zou je alsnog eerst een Skylake CPU moeten hebben om de BIOS te updaten naar de nieuwste versie zodat Kaby Lake wordt ondersteund.
Als je nu al een Skylake set hebt waarmee je dit kunt doen en de BIOS voor Kaby Lake van jouw mobo is al beschikbaar, dan kun je ervoor gaan natuurlijk.
Als je nu al een Skylake set hebt waarmee je dit kunt doen en de BIOS voor Kaby Lake van jouw mobo is al beschikbaar, dan kun je ervoor gaan natuurlijk.
Verwijderd
https://www.afuture.nl/pr.../intel-core-i77700k-boxed
Gewoon Core i7 7700k intikken in het zoekveld.
Ja kloptVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:35:
Maar ja of het überhaupt handig is om er nu al 1 te bestellen voor een meerprijs is het tweede, want de nieuwe moederborden zijn er nog niet, en de kans is zeer aanzienlijk dat de huidige Skylake moederborden niet met de nieuwste BIOS versie worden geleverd. En die nieuwste BIOS versie heb je wel nodig voor Kaby Lake CPU's. Dus dan zou je alsnog eerst een Skylake CPU moeten hebben om de BIOS te updaten naar de nieuwste versie zodat Kaby Lake wordt ondersteund.
Al die winkels hebben natuurlijk dezelfde leverancier. En deze leverancier heeft een paar dozen chips binnen.
Verwijderd
Welke webshop is dat die dat doet? Dat kan nog van pas komen hier misschien.zar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:41:
[...]
... ik heb een z170a (msi gaming m7) klaarliggen hier. Deze heb ik 2 weken geleden besteld. Gelukkig had de website de optie om de nieuwste bios erop te zetten voor 10.00 euro extra.
OH WOW XD ik deed dit maar zag niks maar nu oppeens wel haha. ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:40:
[...]
https://www.afuture.nl/pr.../intel-core-i77700k-boxed
Gewoon Core i7 7700k intikken in het zoekveld.
Azerty.nl en volgens mij doet 4launch het ookVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:44:
[...]
Welke webshop is dat die dat doet? Dat kan nog van pas komen hier misschien.
Van de volgende modellen krijgen we (Afuture) nu voorraad door in de feed van onze leverancier:
Intel Core i5-7400 - Boxed
Intel Core i5 7500 - Boxed
Intel Core i5-7600K - Boxed
Intel Core i7-7700K - Boxed
Wel een kanttekening hierbij dat deze voorraad allemaal van één leverancier komt. We hebben helaas eerder bij Skylake meegemaakt dat de voorraad weliswaar wordt doorgegeven in de feed, maar er uiteindelijk niet uitgeleverd wordt omdat ze de via een andere weg lucratiever konden verkopen.
Overigens flashen we indien gewenst gratis de laatste BIOS op een bord
(https://www.afuture.nl/kl...e-processor-plaatsen.html)
Wel een kanttekening hierbij dat deze voorraad allemaal van één leverancier komt. We hebben helaas eerder bij Skylake meegemaakt dat de voorraad weliswaar wordt doorgegeven in de feed, maar er uiteindelijk niet uitgeleverd wordt omdat ze de via een andere weg lucratiever konden verkopen.
Overigens flashen we indien gewenst gratis de laatste BIOS op een bord
Het kan ook gewoon zijn dat al deze winkels nog niets daadwerkelijk om handen hebben, maar enkel van hun leverancier doorgekregen hebben dat zij er wel een paar hebben liggen.
Wat een webshop dan als 'voorraad' aan geeft is om het even. Ik vermoed dat enter247 dat al doet als de leverancier iets heeft liggen.
En als die niets opsturen tot een week voor de release, dan zie je ook lange tijd niets
Dat de CPU al weken lang gereviewed wordt zou best bij zo'n leverancier toko kunnen gebeuren die intern wordt 'gelekt'
Wat een webshop dan als 'voorraad' aan geeft is om het even. Ik vermoed dat enter247 dat al doet als de leverancier iets heeft liggen.
En als die niets opsturen tot een week voor de release, dan zie je ook lange tijd niets
Dat de CPU al weken lang gereviewed wordt zou best bij zo'n leverancier toko kunnen gebeuren die intern wordt 'gelekt'
Bedankt voor de reactie, ik heb net gesproken met jullie (afuture) en wat u zegt klopt inderdaad. Ik krijg later nog een e-mail met hoe het precies allemaal zit. Maar het heeft inderdaad met de leverancier te maken die het op voorraad heeft.The_nv40_man schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:48:
Van de volgende modellen krijgen we (Afuture) nu voorraad door in de feed van onze leverancier:
Overigens flashen we indien gewenst gratis de laatste BIOS op een bord(https://www.afuture.nl/kl...e-processor-plaatsen.html)
Ik hoop dat je nog iets anders met je PC doet dan alleen gamen ofzo, want je gaat never nooit niet een verschil in performance merken tussen een 3770k vs 6700k vs 7700k.zar schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:22:
De 7700k presteert wel iets beter dan de 6700k maar dit is niet echt een significant verschil. Maar ik upgrade van mijn 3770k en ik vraag me af of de 6700k wel een waardige upgrade is.
En daarbij, vraag ik mij ook af of je met bijvoorbeeld video bewerking een verschil gaat merken...
Gewoon lekker je 3770k overklokken en wachten op iets wat daadwerkelijk interessant is.
Of je verkoopt je oude PC aan iemand anders, dat kan natuurlijk altijd
Ik doe aan heavy gaming op 2k resolutie en maak regelmatig ook videos voor youtube. En wat je zegt klopt idd, ik zal geen groot veschil merken in de meeste gevallen. Maar in cpu intensive games zoals GTA V zal ik wel degelijk goed verschil merken (heb enkele benchmarks bekeken). En aangezien ik mijn hele build vernieuw en overstap naar een m2 ssd en ddr4 RAM, moest ik dus ook van MOB veranderen en daarbij komt natuurlijk een nieuwe chipset. Ik heb 2 vrienden die de meeste onderdelen van mij hebben overgenomen dus dat reduceert de kosten van de upgrade.Zeara schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:54:
[...]
Ik hoop dat je nog iets anders met je PC doet dan alleen gamen ofzo, want je gaat never nooit niet een verschil in performance merken tussen een 3770k vs 6700k vs 7700k.
En daarbij, vraag ik mij ook af of je met bijvoorbeeld video bewerking een verschil gaat merken...
Gewoon lekker je 3770k overklokken en wachten op iets wat daadwerkelijk interessant is.
Of je verkoopt je oude PC aan iemand anders, dat kan natuurlijk altijd
Verwijderd
Zou de i7 6700 hierdoor op de releasedatum drastisch dalen in prijs? Iemand ervaring mee? Anders wacht ik nog een paar weken met het laten bouwen van mn pc!
Dat kun je heel goed zelf bekijken door in "de historie" te graven. Want elk jaar komt een geheel nieuwe serie cpus uit. Dus kijk in de pricewatch wat de prijs van een cpu doet op de releasedatum van de volgende serie.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:13:
Zou de i7 6700 hierdoor op de releasedatum drastisch dalen in prijs? Iemand ervaring mee? Anders wacht ik nog een paar weken met het laten bouwen van mn pc!
Maar goed ik zal het je verklappen: in het verleden, bij het uitkomen van een nieuwe serie cpus, daalt de prijs van de vorige serie niet of nauwelijks. op de iets langere termijn stijgen de prijzen zelfs.
En zoals ze zeggen, in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Dus wie weet.
Misschien brengt de concurrentie eindelijk eens ferme cpu's uit, en dan gaat intel misschien de prijzen wel verlagen.
De prijzen (ook 2de hands) zijn vaak gebasseerd op wat de CPU's nog hedendaags presteren. Als de nieuwe serie flink sneller is keldert de waarde van oude spullen ook. Zo betaal je nog redelijk wat voor een 2de hands Ivy Bridge systeem, omdat in goede staat dat nog een prima computer is. Intel heeft de laatste jaren enkel maar cashflow updates uitgebracht met op zijn hoogst 10% IPC verbetering per generatie. OK: Intel heeft ook connectivity, iGPU's, etc toegevoegd e.d.; maar raw CPU power is nauwelijks voor uit gegaan.
Bij GPU's zie je wel iets meer beweging in dan bij CPU's. GPU's worden gelukkig nog wel merkbaar sneller per generatie, maar toch zie je daar ook een verschuiving naar de meer high-end kaarten.
Maar of dat dit keer zo aanblijft weet ik niet. Dit keer lijkt AMD Ryzen veelbelovend, en hopelijk kan het wat beweging in de markt brengen. Met name in het zeer hoge segment (socket 2011) kan Intel zijn CPU's voor exorbitante bedragen verkopen omdat AMD geen concurrerend product heeft. Bovendien zijn de mainstream i5 en i7 CPU's in de regel ook sneller dan AMD (tenminste bruikbaar sneller - ofwel op single thread) waardoor die ook op die 'overwaardering' mee liften.
Als het even kan zou ik, ondanks het kerst seizoen, even wachten met hardware kopen. AMD Ryzen en Intel Kaby Lake zouden in Q1 moeten verschijnen, ik vermoed (speculatie?) op de CES beurs show 1ste & 2de week van januari. Als AMD Ryzen echt aan de verwachtingen voldoet en zijn historie als prijsvechter naleeft, kan het zomaar zijn dat Intel een flink deel van zijn prijs af moet halen.
Bij GPU's zie je wel iets meer beweging in dan bij CPU's. GPU's worden gelukkig nog wel merkbaar sneller per generatie, maar toch zie je daar ook een verschuiving naar de meer high-end kaarten.
Maar of dat dit keer zo aanblijft weet ik niet. Dit keer lijkt AMD Ryzen veelbelovend, en hopelijk kan het wat beweging in de markt brengen. Met name in het zeer hoge segment (socket 2011) kan Intel zijn CPU's voor exorbitante bedragen verkopen omdat AMD geen concurrerend product heeft. Bovendien zijn de mainstream i5 en i7 CPU's in de regel ook sneller dan AMD (tenminste bruikbaar sneller - ofwel op single thread) waardoor die ook op die 'overwaardering' mee liften.
Als het even kan zou ik, ondanks het kerst seizoen, even wachten met hardware kopen. AMD Ryzen en Intel Kaby Lake zouden in Q1 moeten verschijnen, ik vermoed (speculatie?) op de CES beurs show 1ste & 2de week van januari. Als AMD Ryzen echt aan de verwachtingen voldoet en zijn historie als prijsvechter naleeft, kan het zomaar zijn dat Intel een flink deel van zijn prijs af moet halen.
edit:
typo's
typo's
Hij staat nog niet in ARK, dus het lijkt me stug dat hij "beschikbaar" is.
Ze mogen hem sowieso niet gaan uitleveren... Hij is absoluut nog niet officieel released.
Ze mogen hem sowieso niet gaan uitleveren... Hij is absoluut nog niet officieel released.
[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 16-12-2016 22:22 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Lachwekkend!Reepje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:16:
Je laaste zin: Presteert gelijk aan de 7700K wat een onzin.
Officiële benchmarks zijn er nog niet eens van een 7700K op een Z270 moederbord...reken er maar op dat die zeker sneller zal zijn als een 6700K en misschien vind jij het verschil niet groot genoeg dat mag.
Maar zeg niet dat ze gelijkwaardig zijn.
Dat is incorrect.
Kijk anno 2016 eens terug naar de performance van de stock 2500 vs de 2500K. Die eerste schiet tekort, die laatste kun je zelfs nog wegkomen met een GTX 1080. Verschil in 2011 was iets van 25 euro. Ik vind het altijd zonde om het niet te doen. Multiplier veranderen staat niet gelijk aan overclocken wat mij betreftVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:42:
[...]
Dat is echt een hele bekende winkel die al jaren bestaat... https://tweakers.net/shop...oint-punt-nl/shopreviews/
Maar mooi, we hoeven dus niet eens te wachten tot half januari.![]()
Althans, ik hoef zelf geen K processor, kijken hoe lang het duurt voordat de gewone versie er is.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Ja, daar zeg je wat. Wel meer Watt. Maar zelf stoot ik mijn computers toch meestal na 2-3 jaar door. Maar er is verder weinig tegenin te brengen wat je zegt.sdk1985 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:56:
[...]
Kijk anno 2016 eens terug naar de performance van de stock 2500 vs de 2500K. Die eerste schiet tekort, die laatste kun je zelfs nog wegkomen met een GTX 1080. Verschil in 2011 was iets van 25 euro. Ik vind het altijd zonde om het niet te doen. Multiplier veranderen staat niet gelijk aan overclocken wat mij betreft.
Nvm
[ Voor 167% gewijzigd door FNale op 27-12-2016 18:47 ]
Pagina: 1