Beste mensen,
Aangezien kerst tijd om de hoek is, wil ik graag mijn stiefvader verassen met een laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor facebook, video conent op internet bekijken, surfen op internet etc, wellicht wat facebook games spellen, films kijken (ook via laptop naar tv).
Wat mag de laptop gaan kosten?
Graag zou ik het onder 400 houden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, blijft voornamelijk thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden veel negatiefe ervaringen met HP gehad, dus gelief een andere merk dan HP.
Verder wil ik graag dat de laptop snel werkt, d.w.z. geen haperingen tijdens internet browsen met meerdere tabs geopent. Daarnaast is een ssd een must, wil graag dat ie snel opstart.
Is er meer info nodig, graag aangeven!
Alvast bedankt!
Aangezien kerst tijd om de hoek is, wil ik graag mijn stiefvader verassen met een laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor facebook, video conent op internet bekijken, surfen op internet etc, wellicht wat facebook games spellen, films kijken (ook via laptop naar tv).
Wat mag de laptop gaan kosten?
Graag zou ik het onder 400 houden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, blijft voornamelijk thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden veel negatiefe ervaringen met HP gehad, dus gelief een andere merk dan HP.
Verder wil ik graag dat de laptop snel werkt, d.w.z. geen haperingen tijdens internet browsen met meerdere tabs geopent. Daarnaast is een ssd een must, wil graag dat ie snel opstart.
Is er meer info nodig, graag aangeven!
Alvast bedankt!