Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• vespisti
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 05-07 22:56
Mijn lumia schakelt niet automatisch terug van 2g naar 3g ; provider is Simyo en youfone ; ik moet hem regelmatig handmatig terug zetten op 3g ; ga ik er mee op pad ; dan staat hij weer op 2g..; fabrieksinstellingen terug gezet ; geen resultaat ; instellingen telefoon automatisch en roaming aan..
Wie weet raad..

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:01

rens-br

Moderator Mobile & IN
Heb je de APN instellingen al eens helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Ik begrijp overigens dat je de Dual Sim versie hebt, heb je dit probleem op beide simkaarten?

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-07 22:06
Ik heb hetzelfde probleem sinds korte tijd met Simyo, met een Lumia 930 welke ik al ruim twee jaar in gebruik heb.

Web Enrichment - regenthet.in - Vakantiehuisje Vasse

• vespisti
Toevallig; met youfone heb ik hetzelfde ; dat is ook kpn...

• FXX
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17-07 11:23
Het omwisselen van de simkaarten, telefoon aanzetten, verbinding testen, en evt. weer omwisselen al geprobeerd?

Bij mij werkte dit met een buitenlandse simkaart in het buitenland. Terug in Nederland werkte mijn NL sim ook gewoon zoals het hoort.

• vespisti
Probleem opgelost ; ligt aan het netwerk ; probleem is bekend bij Simyo ; zijn er mee bezig...

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 29-06 01:38
Het ligt eigenlijk altijd aan de provider als je phone plots van bandbreedte switched. Je phone laat enkel zien wat hij als signaal ontvangt. Dus, bij een volgende keer hoef je niet meer aan je toestel te twijfelen ;)

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-07 14:52
quote:
Poops_McGhee schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 03:37:
Het ligt eigenlijk altijd aan de provider als je phone plots van bandbreedte switched. Je phone laat enkel zien wat hij als signaal ontvangt. Dus, bij een volgende keer hoef je niet meer aan je toestel te twijfelen ;)
Niet helemaal mee eens, het kan wel degelijk op een defect wijzen. Met een crosscheck kan je dit defect uitsluiten.

Lumia's 930, 950 en 950XL iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True