Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11 19:57

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Ik ben voor het bedrijf op zoek naar een hardwarematige of virtual appliance of server. Reden hiervan is dat we momenteel een lifetime-licentie op teamviewer 7 hebben, maar daar werkt de verbinding met de MAC niet meer mee (toevallig of bewust?) en we gaan steeds meer klanten bedienen die eisen dat de verbinding niet via een third-party server loopt. Vandaar mijn zoektocht naar een appliance die we hier in de kast kunnen hangen of op een vmware host kunnen draaien. Uiteraard kan een dedicated windows server met softwarepakket erop ook.

We willen de 2 functionaliteiten die Teamviewer ook heeft:
- Remote support op aanvraag middels een quicksupport link op de site
- Remote support/toegang zonder toezicht voor systeembeheer

Ik heb op internet gezicht en bijna de enige (in nederland ondersteunde) appliance is Bomgar. We hebben voor een klant toegang tot een Bomgar Appliance maar dat levert 2 problemen op:
- We kunnen niet tegelijk met 2 appliances verbinden met de client dus we zouden constant moeten switchen
- Dineros :)

Qua softwarepakketten is veel meer te vinden maar daar liggen de prijzen dan ook weer een stuk hoger en 90% is nog steeds hosted terwijl we het hier lokaal willen draaien.

Wie heeft een goede lead voor me qua ervaring en prijs?

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-11 03:52
In een ver verleden hebben wij een Sonicwall als firewall gebruikt, welke dit ondersteunde.

Was voor ons niet relevant en dus niet veel mee gedaan.

https://www.sonicwall.com...eting-datasheet-24510.pdf

Wij zijn Sonicwall partner, dus mocht je interesse hebben kan ik je misschien helpen...

• Linke Loe
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 07:57
Wij gebruiken Bomgar in de vorm van een virtual appliance in hun cloud, maar je kan ook zelf een (virtual) appliance in je eigen datacenter draaien. Super tevreden over... Nadeel is wel dat het behoorlijk prijzig kan zijn.

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-10 11:15
Niet bekend maar wel prettig: Remote Utilities.
Je kan er standaard een licentie voor 10 remote clients voor 'aanvragen' voor nop op dit moment.
Kan je het lekker uitproberen.

1: Je kan er een eigen encryptie sleutel aan toevoegen als extra veiligheid.
2: Je kan een eigen dedicated 'Remote Server' optuigen via welke de verbindingen lopen.
3. Agent (zonder installatie) voor spontane support mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door kwakzalver op 17-12-2016 16:50 ]