Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WiFi gaat offline en online

Pagina: 1
Acties:

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:32
Mijn internet valt de laatste tijd erg vaak weg. Dit merkt ik vooral bij Steam ( in de chat krijg ik steeds je bent off en online ), Discord ( Geluid valt weg en reconnect ) en Battlenet ( ben offline na 10 minuten waarna ik weer op reconnect moet klikken ).

Ik gebruik een Asus AC55 in USB 2.0, ik heb ook bij mijn oude wifi kaart geprobeerd en deze doet hetzelfde.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:10
Hebben andere apparaten er ook last van?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:01
Welke router heb je ?

• MrSnoww
Alleen mijn pc heeft er last van.... Wij gebruiken de standaard router van onze internet leverancier.

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Is LAN wel stabiel op het moment dat je Wifi eruit ligt?

Heb je andere Wifi kanalen geprobeerd? (1, 6 of 11)
Heb je op andere apparaten wel Wifi wanneer je pc dat niet heeft?

Anjunabeats

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Als je PC de enige is met draadloze problemen, kun je m eens bedraad aansluiten en kijken wat er gebeurt.

Je kunt eens inloggen op je router en in de logs kijken of je ziet waarom je PC disconnect.

Hattrick: Thorgal Eagles

• MrSnoww
LAN zou ik nog eens kunnen testen, maar dan moet ik heel mijn PC naar de meterkast meesleuren.

Hoe gebruik ik andere WiFi kanalen? Ik gebruik namelijk gewoon de standaard Windows 10 WiFi dinges, wachtwoord en hoppa.

Alle andere computers hebben er geen last van, althans ze zeggen van niet. Wel heeft mijn iPad er soms last van, dus wellicht de andere pc's ook maar zeggen zij er niks van :S. Ik kan het zelf niet testen op de andere pc's aangezien daar een wachtwoord opzit. Dit kan ik wel vanavond proberen.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:01
MrSnoww schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:11:
LAN zou ik nog eens kunnen testen, maar dan moet ik heel mijn PC naar de meterkast meesleuren.

Hoe gebruik ik andere WiFi kanalen? Ik gebruik namelijk gewoon de standaard Windows 10 WiFi dinges, wachtwoord en hoppa.

Alle andere computers hebben er geen last van, althans ze zeggen van niet. Wel heeft mijn iPad er soms last van, dus wellicht de andere pc's ook maar zeggen zij er niks van :S. Ik kan het zelf niet testen op de andere pc's aangezien daar een wachtwoord opzit. Dit kan ik wel vanavond proberen.
Je kunt het kanaal op je router wijzigen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik gebruik een Asus AC55 in USB 2.0
Dit topic heeft dus niet met je processor, moederbord of geheugen te maken. Waarom post je het dan in PMG :?

Vragen over netwerken horen vreemd genoeg in... Netwerken.

Move PMG -> NT

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1