Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor fotobewerking en periodiek kunnen gamen. Daarnaast zou ik in de toekomst ook wel eens willen experimenteren met enkele simpele prototypes in AR/VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst richt ik rond de 2000 euro inclusief het ultrawide scherm van LG. De GTX 1080 vind ik overkill aangezien ik slecht enkele periodes wil gamen en slechts wil experimenteren met VR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, drie traditionele SATA schijven die ik in raid ga instellen voor backup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lightroom krijgt prioriteit en runt best zo snel mogelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc.
Ik heb voor dit moederbord gekozen omdat ik niet goed wist welk en bluetooth wel een voordeel vind.
Ga je overklokken?
Ja, zeker na een paar maanden nadat ik de stabiliteit en grenzen van mijn systeem ken, wil ik zeker licht overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben helaas al even uit het systeembouw milieu. Ik zou graag willen weten of ik mij goed heb ingelezen en geen domme keuzes maak. Daarnaast twijfel ik of ik toch de meerprijs zou betalen voor een Samsung 960 EVO 500. Liefst zou ik dus zoveel mogelijk bang-for-buck krijgen
Voornamelijk voor fotobewerking en periodiek kunnen gamen. Daarnaast zou ik in de toekomst ook wel eens willen experimenteren met enkele simpele prototypes in AR/VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst richt ik rond de 2000 euro inclusief het ultrawide scherm van LG. De GTX 1080 vind ik overkill aangezien ik slecht enkele periodes wil gamen en slechts wil experimenteren met VR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, drie traditionele SATA schijven die ik in raid ga instellen voor backup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lightroom krijgt prioriteit en runt best zo snel mogelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille pc.
Ik heb voor dit moederbord gekozen omdat ik niet goed wist welk en bluetooth wel een voordeel vind.
Ga je overklokken?
Ja, zeker na een paar maanden nadat ik de stabiliteit en grenzen van mijn systeem ken, wil ik zeker licht overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben helaas al even uit het systeembouw milieu. Ik zou graag willen weten of ik mij goed heb ingelezen en geen domme keuzes maak. Daarnaast twijfel ik of ik toch de meerprijs zou betalen voor een Samsung 960 EVO 500. Liefst zou ik dus zoveel mogelijk bang-for-buck krijgen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK AC | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 469,50 | € 469,50 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | LG 34UM88C Zwart | € 591,69 | € 591,69 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Intel 600p 512GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.077,34 | |