Toon posts:

mediaspeler advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mediaspeler 4k duidelijke interface.

ik zoek een mediaspeler welke 4 kan afspelen, simpel dasboard, mijn vrouw moet er kunnen werken en die heeft een hekel aan 30 x klikken.
De speler is enkel om films en series te bekijken.

[

350,-

Ik had een mede8er welke 5 jaar oud is en geen 4 k kan afspelen vandaar mijn keuze

merken die ik zelf heb gezocht zijn:
Dune
Himedia

het zou direct handig zijn als bij aanzitteb een icoon met movies komt met daaronder de films.

Iemand wat ideeen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

HTPC met Kodi?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
mijn voorkeur gaat uit naar een simpele kastje waar ik met een afstandbedieng met drie drukken een film kan starten met film info

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Daarom, HTPC met Kodi?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Tja dat kan met een HiMedia.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url="[URL=\"https://tweakers.net/pricewatch/587987/venz-v10-pro-16gb.html\"]pricewatch: VENZ V10 Pro 16GB[/URL]"]deze[/url] of deze

beiden lijken me goed en ze kunnen in ieder geval 4K en 3D weergeven. Zelf lijken deze me ook erg goed en staan op mijn wanted list, enige wat ik niet echt met zekerheid kan vinden is of ze goed met HDR 1000 en 10 bit kleuren overweg kunnen als ook de rest van de HDMI premium specs

wat betreft de nvidia shield ben ik ook nog benieuwd of deze infrarood heeft kan ik ook nergens vinden, dit is voor mij belangrijk ivm mijn logitech harmony, enige wat ik kan vinden is de bluetooth AB met microfoon

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

Hou ook rekening dat er vele veschillende vormen van 4k zijn.
Kijk goed naar de HEVC onersteuning en het liefst ook 10 bits. Sommige doen alleen 8 bits. Waardoor je alsnog geen 4k media af kan spelen.

Kijk ook naar de mogelijkheden voor HDR en HDCP 2.2.
Als je ook netflix bv via je kastje wilt gaan spelen (omdat bv je smart tv platform niet meer ondersteund word en de netflix app op je tv niet meer werkt).

Verder is vaak een UTP aansluiting ook wenselijkl Wifi streamen is niet altijd voldoende bij iedereen.
En kijk ook of je een interne HDD wilt plaatsen of al je media op een NAS staat.

Straks op de CES word de nieuwe Nvidia shield getoond. Dit kan een interessante zijn.
Android TV er op. Kodi (fijne media speler vind ik) wordt ondersteund.
Snel genoege CPU/GPU voor waarschijnlijk de meest vereisende hevc 10bits hdr 4k films.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1