Graag hulp bij het vinden van een goede nieuwe laptop...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen bij het vinden van een goede laptop.

Ik zoek een laptop tussen de 600 en 700 euro, heb inmiddels al ondervonden dat er gewoon te veel keuze is en je door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik gebruik een laptop voor normaal gebruik, echter er moet ook af en toe photo-shop mee gedaan kunnen worden.
Tot nu toe altijd Dell gehad, echter deze zijn niet meer wat het ooit was, helaas.
Asus prima behuizing, maar het matte beeldscherm vind ik waardeloos, Acer geniet helemaal niet mijn voorkeur.
Wat ik zoek is een laptop die een stevige behuizing met een goede touchpad heeft. Een laptop met een 15 inch beeldscherm, minimaal een 1.5 core, een full HD met ips beeldscherm en meer dan 128 ssd, hoeft voor mij niet eens perse ssd te hebben, als de laptop maar goed functioneert en ik me niet zit te ergeren aan een toetsenbord wat vering heeft, een touchpad wat er niet goed in zit of niet goed functioneert. Deze heb ik inmiddels in huis gehad en zijn zeer snel retour afzender gegaan.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En heb je deze ook gevolgd? LAA beleid

Verder stond er bij het openen van dit topic een standaard vragenlijstje die je zo in kon vullen. Waarom heb je die weg gehaald? Dat lijstje maakt het voor iedereen makkelijker om je een gerichter antwoord te geven.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:31:
Ik zoek een laptop tussen de 600 en 700 euro, heb inmiddels al ondervonden dat er gewoon te veel keuze is en je door de bomen het bos niet meer ziet.
Noem dan ook welke je gevonden hebt en wel interessant lijken. Dna kan daaruit de discussie ontstaan. Nu voelt het alsof je je vraag dumpt en hoopt dat je medeforumgenoten het wel even gaan oplossen :). Kom op met de voorzetjes dus.

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
Ik heb een Dell E5570 gekocht, een demo model met veel korting. Goed keyboard geen bounch, steviger dan de meeste consumenten laptops, verkrijgbaar in diverse uitvoeringen CPU, memory, ssd van 600 tot 1200 euro. Effe zoeken op het internet.