Helaas is mijn oude gpu overleden, dus ik zoek een nieuwe 
Ik zoek een?
Gpu, merk maakt mij niet uit.
Wat is je budget?
Ik heb op dit moment geen limiet. Het liefst niet meer dan 300, en ik ben ook niet vies van 2ehands
Specs:
I5-4690k
2x8 corsair stickjes in dual channel
Corsair cx450m
Msi z97-krait
Nanoxia deep silence 3-white(modded, alle gpu's zullen passen)
Rest is n.v.t?
Gamen doe ik op 1080p, het gaat dan om games als ;the division, gta V, de nodige moba's en diablo 3.
Nu zat ik zelf te twijfelen over een leuke deal die voorbij kwam, een fury x voor 300€ of een 980 voor 275€.
Zelf leun ik meer de kant op van nvidia. Maar de fury x performed over het algemeen iets beter. Is dit het geld waard? Of is er een goedkopere optie? En daarnaast twijfelde ik over mijn voeding icm de fury x, aangezien mijn processor ook op een oc draait van 4,4ghz.
Wat denken jullie? De fury, de 980 of een compleet ander plan
Edit: scherm is 1920*1080p/60hz
Ik zoek een?
Gpu, merk maakt mij niet uit.
Wat is je budget?
Ik heb op dit moment geen limiet. Het liefst niet meer dan 300, en ik ben ook niet vies van 2ehands
Specs:
I5-4690k
2x8 corsair stickjes in dual channel
Corsair cx450m
Msi z97-krait
Nanoxia deep silence 3-white(modded, alle gpu's zullen passen)
Rest is n.v.t?
Gamen doe ik op 1080p, het gaat dan om games als ;the division, gta V, de nodige moba's en diablo 3.
Nu zat ik zelf te twijfelen over een leuke deal die voorbij kwam, een fury x voor 300€ of een 980 voor 275€.
Zelf leun ik meer de kant op van nvidia. Maar de fury x performed over het algemeen iets beter. Is dit het geld waard? Of is er een goedkopere optie? En daarnaast twijfelde ik over mijn voeding icm de fury x, aangezien mijn processor ook op een oc draait van 4,4ghz.
Wat denken jullie? De fury, de 980 of een compleet ander plan
Edit: scherm is 1920*1080p/60hz