Voltage drops van 3,2v naar V2,8

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Vraag

• StevenKijk
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Mijn vraag
Hoe kan het dat mijn voeding op cpu staat te jojo'e van 3,2 naar 2,8v?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pc schoongemaakt en kan zo niks vinden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Pc is al wel 7 jaar oud, maar waar kan het aan liggen?

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:32
Energiebesparing.

DOet ie het ook als je een zware benchmark start?

Edit:
Ik hoop niet dat er echt 3.2V over je cpu gaat. Dat is meer dan het dubbele dan waar de meeste cpu's voor gemaakt zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door .Maarten op 15-12-2016 19:03 ]

• StevenKijk
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Euh wat is da? Pc draait wel goed denk ik. Word alleen tegenwoordig van fatal met world of warcraft

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Kabouters die staan te springen op je voltagelijnen....

Zonder gekheid, edit eerst je startpost eens met alle gegevens zodat mensen hier je beter kunnen helpen.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

nelizmastr

Goed wies kapot

Je hebt geen relevante hard- en software genoemd en je hebt niet vermeld wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt.
Als je een verklaring wil op een presenteerblaadje dan moet je de cancan dansen met een cactus tussen je billen, gorgelend met hoestsiroop. Even filmen en link delen. You get the point.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

nelizmastr schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:33:
Je hebt geen relevante hard- en software genoemd en je hebt niet vermeld wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt.
Als je een verklaring wil op een presenteerblaadje dan moet je de cancan dansen met een cactus tussen je billen, gorgelend met hoestsiroop. Even filmen en link delen. You get the point.
Post eens even normaal, behulpzaam en vriendelijk - of niet :o

Dat gezegd, TS, hij heeft een punt. We hebben geen glazen bol en kunnen dus niet raden wat voor hardware jij hebt en met welke software je dit uitleest. We vragen niet voor niets naar relevante hard- en software. Als je de template niet invult is je topicstart simpelweg niet af en kunnen wij je niet helpen.

Komt bij dat we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat voor je om hulp vraagt en dan ook de moeite neemt met ons te delen waar je op zocht, wat je vond en waar je dan exact vast loopt.

Die inzet ontbreekt op beide vlakken, dan blijft er weinig anders over dan je topic te sluiten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.