Een site, meerdere domeinen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• rvdv12773
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 07:50
Mijn vraag

Is het mogelijk om één meertalige site te ontwikkelen (op bijvoorbeeld een .com tld) en andere tld domeinen met dezelfde naam die ik heb geregistreerd te koppelen aan het desbetreffende taalgedeelte van de site, zonder de tld in de url te verliezen?

Het gaat om een internationale webshop. Ieder artikel heeft nu een unieke beschrijving in meerdere talen. Wat ik wil is de .tld in de url bewaren voor correcte geo-targeting en seo.

Bijvoorbeeld

www.voorbeeldwinkel.com/article1 (engels)
www.voorbeeldwinkel.nl/artikel1 (nederlands)
www.voorbeeldwinkel.fr/article1 (frans)
etc.

Ik wil maar 1 site bijhouden, maar een uniek (taal- landgerelateerde) .tld behouden in de url. Nu worden de andere tld domeinen doorgelinkt naar het .com domein, en dat wil ik dus niet.

Ik ben hier niet zo thuis in, dus vergeef me als ik het een beetje onhandig heb uitgelegd.

Alvast bedankt voor de reacties _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja dat kan :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
En om alvast je volgende vraag te beantwoorden:

Ja, je kan ook een taal menu bouwen met de juiste uri routing en dat tegelijk aan Google vertellen via de <link rel="alternate">

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat kan zeker, ik doe het bij een eigen site op precies die manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdv12773
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 07:50
Jippie, wat een lol! nou dan ga ik het ook maar zo doen denk ik. Als jullie er toch niet waren he! Dan wist ik nog net zoveel als nu!

*duikt de google krochten maar weer in*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
rvdv12773 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 00:39:
Jippie, wat een lol! nou dan ga ik het ook maar zo doen denk ik. Als jullie er toch niet waren he! Dan wist ik nog net zoveel als nu!
Kun je wel heel geïrriteerd reageren, maar jij bent hier de lolbroek. Je stelt een ontzettende open vraag zonder enige informatie whatsoever en verwacht daar een zinniger dan "Ja dat kan" antwoord op te krijgen? :X

Als je nou had vermeld hoe je site opgezet is (WordPress? Joomla? Drupal? Eigen brouwsel? What?) dan konden we misschien iets meer zeggen. Als je even een kijkje neemt in onze Quickstart zul je lezen hoe je hier wél vragen kunt stellen en een antwoord krijgen. Nog een leestip is How To Ask Questions The Smart Way of de Nederlandse vertaling ervan.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1