Ik ben al een tijdje op zoek naar 2 monitoren voor videobewerking/multitasking. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, dus vroeg me af of jullie een beetje konden helpen 
Ik zoek een?
Ik zoek een monitor voor videobewerking en multitasking en zo nu en dan wat gaming (simulatiegames, Simcity etc.). Nu is mijn budget niet zo groot, dus ik vroeg mij af wat de beste optie is
Wat is je budget?
Liefst zo laag mogelijk, max rond 120 á 130 euro hoop ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet. Voor mijn budget sta ik open voor alles, alleen écht heel onbekende merken doe ik liever niet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik krijg binnenkort mn nieuwe computer binnen, waarschijnlijk de HP Envy 750-100nd, of een die daar erg op lijkt. Ik wil graag 2 monitors aanschaffen, omdat ik vaak veel tegelijk doe. Handigst is dus als ik een beugel er aan kan koppelen, en ik wil ook erg graag ingebouwde speakers.
Geen idee of ik een te groot eisenpakket heb, dan moet ik ff wat aanpassen
Zeer waarschijnlijk is alles al een verbetering, ik gebruik nu een Acer Aspire Z3771- GT6 - Multitouch
Bedankt alvast!
Ik zoek een?
Ik zoek een monitor voor videobewerking en multitasking en zo nu en dan wat gaming (simulatiegames, Simcity etc.). Nu is mijn budget niet zo groot, dus ik vroeg mij af wat de beste optie is
Wat is je budget?
Liefst zo laag mogelijk, max rond 120 á 130 euro hoop ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet. Voor mijn budget sta ik open voor alles, alleen écht heel onbekende merken doe ik liever niet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik krijg binnenkort mn nieuwe computer binnen, waarschijnlijk de HP Envy 750-100nd, of een die daar erg op lijkt. Ik wil graag 2 monitors aanschaffen, omdat ik vaak veel tegelijk doe. Handigst is dus als ik een beugel er aan kan koppelen, en ik wil ook erg graag ingebouwde speakers.
Geen idee of ik een te groot eisenpakket heb, dan moet ik ff wat aanpassen