Wat zouden jullie kopen (pc vs Vr)?

Pagina: 1
Acties:

• tjonas
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Dus ik ben heel erg aan het twijfelen tussen het upgraden van mijn pc of het kopen van een vr headset.
Ik zou heel graag willen weten wat jullie zouden kopen.

Alvast bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

??? En hoe ga je je VR headset aansturen dan? Ken weinig VR sets die volledig autonoom zijn en "dus" een spel als BF1 kunnen draaien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tjonas
Mijn computer die ik momenteel heb I7 6700k en GTX970 zou volgens mij vr games wel moeten draaien aan een degelijke framerate. Maar ben aan het twijfelen om mijn gpu te upgraden naar een GTX1080.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:54
tjonas schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:23:
Dus ik ben heel erg aan het twijfelen tussen het upgraden van mijn pc of het kopen van een vr headset.
Ik zou heel graag willen weten wat jullie zouden kopen.

Alvast bedankt
Dat ligt er een beetje aan hoe leuk je VR vindt. Ik vind persoonlijk dat er nog geen enkele volwaardige diepgaande VR game is. Ik wacht zelf liever tot het verder ontwikkeld is. Anders zit je met een verouderde headset als het volwassen aan het worden is. Ik zie de potentie maar nog niet de uitwerking. Ik weet dat hier een aantal mensen zitten die het heel vet vinden dus nogmaals, mijn mening 8) (Heb een Oculus rift geprobeerd en een playstation VR gekocht en terug gebracht).

[ Voor 0% gewijzigd door Sluw op 15-12-2016 17:54 . Reden: typo ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou voor een PC gaan, VR is leuk, heb er al even mee kunnen spelen en het is tegenwoordig best wel leuk/prettig om mee te werken. Maar ik blijf het een gimmick vinden. Een PC is dan toch een betere 'investering' vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjonas
Ok heel erg bedankt beide.
Pagina: 1