Hey!
Laatst is mijn pc situatie door verhuizen wat veranderd.
Ik game graag (online) op de PC, maar heb geen apart computerbureau meer.
Ik zet dus mijn monitor, keyboard & muis aan de kant wanneer ik niet speel.
Om gedoe met kabels te voorkomen was ik opzoek naar een draadloze muis & toetsenbord.
Deze twee situaties zou ik graag even apart willen toelichten.
Draadloos toetsenbord
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een geschikt product, maar hier kom ik niet echt uit.
Ik merk dat bij game keyboards toch veel meer de focus ligt op bedraade versies.
Graag wil ik voorkomen dat ik een 'normaal' toetsenbord aanschaf waar ghosting een probleem wordt tijdens gamen. Ook ben ik niet opzoek naar een ‘game look’ toetsenbord, maar graag een normaal ogend (zwart) toetsenbord.
Hieronder een lijstje waar mijn ideale toetsenbord aan zal voldoen.
- Draadloos
- Focussed op gaming (minimale vertragingen / geen ghosting)
- Geen overdreven game look
- Klein / ligt / compact om weg te bergen. Geen grote ergonomische flappen voor je pols o.i.d.
- Het liefst met num-lock deel, goed voorstel mag zeker ook zonder extra numeriek deel zijn.
Draadloze muis
Hier is het aanbod vele malen groter en ben ik ook al deels in geslaagd. Ik heb de Logitech G900 gekocht (nog retourneerbaar)
Voordelen:
- Werkt zonder problemen en fijn
- Geen merkbare vertragingen (adverteren ze ook mee)
- Lange batterijduur
Nadelen:
- Harde klik & scroll geluiden
- Is nog net iets te ‘kijk eens naar dit overdreven design, ik ben namelijk een pro gamer’-achtig. Al kan het veeeeeel extremer, vond dit model nog wel redelijk meevallen
- Aan de prijzige kant
Dus een prima werkende muis, maar misschien weten jullie een beter alternatief die niet of minder aan deze nadelen voldoet. De werking van de muis bevalt mij wel erg goed. Het hardere klik geluid is het grootste nadeel, en het moet zeker geen extremere ‘game look’ krijgen.
Als jullie goede voorstellen hebben dan hoor ik die graag.
Alvast bedankt!
Laatst is mijn pc situatie door verhuizen wat veranderd.
Ik game graag (online) op de PC, maar heb geen apart computerbureau meer.
Ik zet dus mijn monitor, keyboard & muis aan de kant wanneer ik niet speel.
Om gedoe met kabels te voorkomen was ik opzoek naar een draadloze muis & toetsenbord.
Deze twee situaties zou ik graag even apart willen toelichten.
Draadloos toetsenbord
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een geschikt product, maar hier kom ik niet echt uit.
Ik merk dat bij game keyboards toch veel meer de focus ligt op bedraade versies.
Graag wil ik voorkomen dat ik een 'normaal' toetsenbord aanschaf waar ghosting een probleem wordt tijdens gamen. Ook ben ik niet opzoek naar een ‘game look’ toetsenbord, maar graag een normaal ogend (zwart) toetsenbord.
Hieronder een lijstje waar mijn ideale toetsenbord aan zal voldoen.
- Draadloos
- Focussed op gaming (minimale vertragingen / geen ghosting)
- Geen overdreven game look
- Klein / ligt / compact om weg te bergen. Geen grote ergonomische flappen voor je pols o.i.d.
- Het liefst met num-lock deel, goed voorstel mag zeker ook zonder extra numeriek deel zijn.
Draadloze muis
Hier is het aanbod vele malen groter en ben ik ook al deels in geslaagd. Ik heb de Logitech G900 gekocht (nog retourneerbaar)
Voordelen:
- Werkt zonder problemen en fijn
- Geen merkbare vertragingen (adverteren ze ook mee)
- Lange batterijduur
Nadelen:
- Harde klik & scroll geluiden
- Is nog net iets te ‘kijk eens naar dit overdreven design, ik ben namelijk een pro gamer’-achtig. Al kan het veeeeeel extremer, vond dit model nog wel redelijk meevallen
- Aan de prijzige kant
Dus een prima werkende muis, maar misschien weten jullie een beter alternatief die niet of minder aan deze nadelen voldoet. De werking van de muis bevalt mij wel erg goed. Het hardere klik geluid is het grootste nadeel, en het moet zeker geen extremere ‘game look’ krijgen.
Als jullie goede voorstellen hebben dan hoor ik die graag.
Alvast bedankt!