Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opzoek naar een goeie tweedehand/nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik ben opzoek naar een nieuwe of tweedehandse laptop die mijn huidige school laptopje kan vervangen.

Mijn budget is een laptop voor onder de 400 euro, het liefste niet te groot, een numpad is dus zeker geen eis! En het liefst met een i5 processor, en een ssd..

Hebben jullie suggesties voor laptops?

Groetjes, Julian.

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-11 20:06
Tikje gemakzuchtig zo zonder eigen vooronderzoek!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:55

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

succes in de pricewatch.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:00
Wat heb je zelf al gevonden ?

Off-topic
Goede middag bij servicedesk tweakers!
Dylan111111 gaat naar huis toe
Off-topic/

Verwijderd

Topicstarter
Vraag suggesties/advies naar laptops, merken of types. Niet of jullie voor mij willen zoeken en mij links willen geven naar laptops die meteen aan mijn verwachtingen voldoen. En overigens ook niet om bijdehante opmerkingen pipo1000.

Jazeker ik heb zelf al wat laptops doe tekoop worden aangeboden op tweakers gevonden, zitten zeer interessante modellen tussen 😄

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Als je nieuw een laptop met I5, en een SSD voor 400 euro wil, gaat dat aardig lastig worden.

Hier heb ik twee voorbeeldjes, maar die zijn wel net wat buiten je budget:

De eerste heeft een I3, maar wel een SSD. Ik moet er wel bijzeggen dat die I3 voor schoolwerk prima voldoet. Verder is hij wel 50 euro buiten je budget.

pricewatch: Lenovo IdeaPad 300-15ISK 80Q701DSMH

De tweede is een Dell Vostro 15 3568 i5. Ik kon zo snel geen linkje vinden naar Tweakers Pricewatch, maar deze valt bijvoorbeeld te bestellen op Coolblue. Voordeel is dat hij een I5 processor heeft, maar hij heeft 2 nadelen. Namelijk allereerst dat hij een 720P scherm heeft, wat op zich wel jammer is, en hij heeft ook geen SSD. Daarnaast is hij 100 euro boven je budget.

Als je voor 400 euro een I5 met SSD wil, moet je misschien toch even op Marktplaats of op Vraag & Aanbod kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:29:
En overigens ook niet om bijdehante opmerkingen pipo1000.
Zo bijdehand is die niet, want je ziet in 1 oogopslag dat een Core i5 onder de 400 euro niet bestaat. Laat staan met SSD erin.

Nu zie je al wat meer: categorie: Laptops

Er staat een al wat oudere 13.3" Core i3 in van nog geen 200 euro! Toevallig ook nog met SSD en 4GB geheugen. Maar die processor is van de 2e generatie. Maar op zich nog wel te doen door de SSD.

Overigens scheelt een nieuwe Core i3 xxxxU nauwlijks van een Core i5 xxxxU. Die laatste is alleen in turbo modus 0.5 GHz sneller. Dus je kan net zo goed naar Core i3 kijken.

Zelf zou ik 100-150 euro meer investeren en dan heb je een 15" met full hd scherm. Dus zoiets: https://tweakers.net/pricewatch/compare/474189;668529/
De Medion heeft dan ook nog geen SSD, maar die kan je er zo zelf bij zetten, is wel weer extra natuurlijk. Maar dan kan je wel een wat grotere nemen dan 128GB en dan heb je wel een IPS scherm.

Dit is wat ik ervan kan zeggen. :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:29:
Vraag suggesties/advies naar laptops, merken of types. Niet of jullie voor mij willen zoeken en mij links willen geven naar laptops die meteen aan mijn verwachtingen voldoen. En overigens ook niet om bijdehante opmerkingen pipo1000.

Jazeker ik heb zelf al wat laptops doe tekoop worden aangeboden op tweakers gevonden, zitten zeer interessante modellen tussen 😄
Laat Tweakers nou echter niet zo werken. We gaan hier altijd uit van eigen inzet. Toen je je topic opende kreeg je zelfs een aantal standaard vragen voorgeschoteld waarbij 1 vraag is wat je zelf hebt gevonden. Dat is hier totaal afwezig. Eerst zelf maar eens wat uitzoeken dan, kun je daarna een fatsoenlijk onderbouwd nieuw topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.