Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede CPU + GPU combinatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg mij af wat een goede combinatie is van cpu en gpu.
Op het internet vond ik veel over deze combo: (i5 6500 - GTX 1060)

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede combo is of niet? En wat anders een goede combinatie zou zijn.

Bedankt :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alstu
Lees de argumenten en combi's, zoek zelf eens wat reviews op en, misschien ook handig, voorzie je topicstart van wat meer info (zoals verplicht in de sticky topics vermeld). Ik kan nu absoluuuut niet inschatten wat je met je PC wil gaan doen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tym87
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11 13:18
Dat hangt maar net van het budget en de resolutie af waarop je wilt gaan gamen.

AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Het ligt er helemaal aan wat je met de pc wilt doen, er is geen ideale combinatie. Iedere gebruiker heeft zo zijn wensen en voor iedereen is dit verschillend. Verschillende processors worden voor verschillende doeleinden gebruikt (i3, i5, i7), het kan ook afhangen van je budget en hetzelfde geldt voor videokaarten. De een neemt een i3 met een redelijke videokaart om het budget te drukken, iemand anders heeft aan een processor alleen genoeg omdat zijn toepassingen geen videokaart vereisen enzovoort.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:06:
Hallo,

Ik vroeg mij af wat een goede combinatie is van cpu en gpu.
Op het internet vond ik veel over deze combo: (i5 6500 - GTX 1060)

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede combo is of niet? En wat anders een goede combinatie zou zijn.

Bedankt :)
Mocht je hier mee doelen op 1080P gaming, dan wel. :)

• togoldschmeding
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-09-2019
Voor gamen is dit prima op 1080p. De hardware zal elkaar niet tegenwerken en goed met elkaar samenwerken. Hoewel dit ook aan je moederbord ligt. Omdat het ongeveer in hetzelfde budget valt wordt het vaak met elkaar gebruikt. Maar dit alles ligt vooral aan je gebruik. Soms is een I7 beter en soms is een I3 al genoeg.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder doel en eigen onderzoek is het enige wat je doet je vraag op het forum dumpen. Dat is niet hoe we het hier graag zien. Hoe het dan wel moet lees je in Het algemeen beleid #quickstart. Dicht bij gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.