verdacht email adres in adresboek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
DreamMail voegt alle adressen waar email naartoe gezonden is toe aan het adresboek, dat werd wel erg veel en b.v. Marktplaats email adressen hoef ik niet te bewaren, reden waarom ik die functie heb uitgezet en het adresboek opgeruimd.

Bij het opruimen van het adresboek van DreamMail vond ik een in mijn ogen raar email adres
code:
1
Client@Securesuite.banque
Ik kan me niks voorstellen wat ik er mee te maken zou hebben. Ik doe geen financiële transacties via email. Binnen DreamMail vind ik verder niks. Met Google vind ik het niet. Securesuite.net lijkt wel te bestaan maar dat is dus wat anders.

Misschien dat iemand er nog ideeën over heeft?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat staat er in je volledige Sent Items; je zegt zelf dat het adresboek gevuld wordt middels verstuurde mails?

Het kan ook een "API-adres" zijn voor payment-providers via een Thuisbezorgd ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ik bedoel dat de gebruikte email adressen worden toegevoegd. Verder niets. De 'sent' box maak ik ook af en toe leeg dus dat helpt niet verder.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Volgens de ICANN bestaat de gTLD .banque nog niet. Er loopt alleen een aanvraag voor door GEXBAN SAS (Gexban is a newly created entity formed to apply for the .banque TLD and includes the following entities as its members: BNP Paribas, BPCE, Caisse Centrale de Credit Mutuel, Credit Agricole SA, La Banque Postale and Societe Generale.). Maar de website van Gexban werkt niet meer, en ik kan er ook verder niets over vinden.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.