[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Vraag
Alle reacties
Wat staat er in je volledige Sent Items; je zegt zelf dat het adresboek gevuld wordt middels verstuurde mails?
Het kan ook een "API-adres" zijn voor payment-providers via een Thuisbezorgd ofzo.
Het kan ook een "API-adres" zijn voor payment-providers via een Thuisbezorgd ofzo.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik bedoel dat de gebruikte email adressen worden toegevoegd. Verder niets. De 'sent' box maak ik ook af en toe leeg dus dat helpt niet verder.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Volgens de ICANN bestaat de gTLD .banque nog niet. Er loopt alleen een aanvraag voor door GEXBAN SAS (Gexban is a newly created entity formed to apply for the .banque TLD and includes the following entities as its members: BNP Paribas, BPCE, Caisse Centrale de Credit Mutuel, Credit Agricole SA, La Banque Postale and Societe Generale.). Maar de website van Gexban werkt niet meer, en ik kan er ook verder niets over vinden.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.