Verwijderd
Volgens mij is er alleen een legale demo en een illegale ISO warez (kan hem zelf nergens vinden) beschikbaar. Dus zelf kan ik er jammergenoeg geen indruk van geven, behalve dan dat de demo wel leuk was (behalve de vele bugs dan). De legale versie komt eind augustus pas uit dacht ik.
Heb hem even bekeken maar vond het niet echt schokkend. Intro is leuk maar is het is zo'n hele serieuze RPG. Kan best leuk zijn hoor maar ik had er weinig zin in 
Grafisch ook niet zo denderend maar da's meestal niet van belang bij dit soort games.
Grafisch ook niet zo denderend maar da's meestal niet van belang bij dit soort games.
ERRUG VET!
super game .. fokking verslavend ook
beetje veel leeswerk misschien maar je hebt heel veel mogelijkheden errug uitgebreidde RPG moet ik zeggen .. leuk dat je bijvoorbeeld als smerig diefje, brute barbaar of als nobele elf net zo goed kunt spelen
diabo had wat weinig gepraat, arcanum misschien wat veel .. maar daardoor ben je wel veel minder snel uitgekeken
zeker kopen als je em ergens tegen komt zou ik zeggen
super game .. fokking verslavend ook
beetje veel leeswerk misschien maar je hebt heel veel mogelijkheden errug uitgebreidde RPG moet ik zeggen .. leuk dat je bijvoorbeeld als smerig diefje, brute barbaar of als nobele elf net zo goed kunt spelen
diabo had wat weinig gepraat, arcanum misschien wat veel .. maar daardoor ben je wel veel minder snel uitgekeken
zeker kopen als je em ergens tegen komt zou ik zeggen