Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen, maar Photoshop, Illustrator, Youtube, films kijken, browsen wordt er ook op gedaan

Wat is je budget?
1000-1200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dit zal 9/10x naar mijn werk zijn. Ik zit vlak naast een stopcontact dus accuduur is niet van belang en gewicht ook niet (auto)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, HP, Dell, Lenovo.

Ik zoek voor komend jaar (januari) een nieuwe gaming laptop met de volgende eisen:

- 15,6 inch
- mooie scherm (geen TN paneel) ivm Photoshop en Illustrator
- Het liefst een Geforce 1060/1070. Reden hiervoor is dat dit volgens mij een stuk beter moet zijn dan de 960M & 970M.
- Geen speciaal gaming laptop met overal stickers van ROG o.i.d.
- SSD is gewenst
- Goede koeling (hoef geen ventilators te hebben die de overburen ook kunnen horen)

Bijna alle spellen worden erop gespeeld. Dit kan van World of Tanks tot Skyrim zijn.

Heb al research gedaan en voor een prijs van 1299 kwam ik op een Asus laptop uit met een 1060. Dit is dan wel met 1152 cores.. Zal dit veel uitmaken?

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
welke asus laptop heb je gezien? (linkje)

SSD is wel een vereisten voor je. De dingen die jij wilt doen gaan niet echt meer op een normale HDD is niet van de tijd. Des noods koop je een losse erbij of vraag je je werk? Aangezien het ook voor je werk is.

Je hebt het niet over een 4k scherm. Ik neem aan dat dit gewoon helemaal uit de running ligt? (kwa prijs sowieso wel)

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
erwin26 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:37:
welke asus laptop heb je gezien? (linkje)

SSD is wel een vereisten voor je. De dingen die jij wilt doen gaan niet echt meer op een normale HDD is niet van de tijd. Des noods koop je een losse erbij of vraag je je werk? Aangezien het ook voor je werk is.

Je hebt het niet over een 4k scherm. Ik neem aan dat dit gewoon helemaal uit de running ligt? (kwa prijs sowieso wel)
Full HD is voor mij ook prima :) Denk ik ook wat beter voor de fps als ik ga gamen :+

pricewatch: Asus FX502VM-DM115T

Zie alleen nu wel dat het een TN paneel is... :(

SSD is inderdaad een vereiste. Eventueel kan ik die er later bij kopen, maar als het er al bij zit dan graag!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Als ik zo rondkijk kom je telkens bij die Asus uit voor de eisen die je stelt.

Je kan een minder goede videokaart nemen dan heb je meer keuze en zit je nog in je budget. GTX 980 BV
Of je budget omhoog tot 1500-1600 euro dan kun je er wel eentje kopen die helemaal aan jouw eisen voldoet. Misschien valt er iets te schikken met je werk?

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Er zijn al tweakers die het scherm van die FX502 vervangen hebben voor een IPS scherm en dan was het nog steeds de beste keus...