Mijn vraag
Ik heb op dit moment voor een website die ik bouw een starrating script, van 1 tot 5 sterren. Het hoveren over de sterren heen is mij in CSS gelukt, en de sterren staan ook netjes naast elkaar. Maar wat mij niet gelukt is, is als je een ster aanklikt, dat de ster gevuld blijft. Als ik nu klik op mijn script gebeurd er niks. Hoe kan ik het ster script ervoor laten zorgen dat hij een sterbeoordeling onthoudt?
De sterren zelf staan tussen <span></span> tags in een PHP Webformulier.
Ik hoef echt geen stukken code in de posts, mag wel natuurlijk
maar een duwtje in de goeie richting is voor mij al heel wat. Aangezien dit ook grotendeels een leerproject voor mij is (beginnend PHP programmeur)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netbeans, USBwebserver
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De sterren in een HTML Form plaatsen met een submit button en met Isset en Empty geprobeerd om de sterren vast te houden. Niet gelukt.
Ik heb op dit moment voor een website die ik bouw een starrating script, van 1 tot 5 sterren. Het hoveren over de sterren heen is mij in CSS gelukt, en de sterren staan ook netjes naast elkaar. Maar wat mij niet gelukt is, is als je een ster aanklikt, dat de ster gevuld blijft. Als ik nu klik op mijn script gebeurd er niks. Hoe kan ik het ster script ervoor laten zorgen dat hij een sterbeoordeling onthoudt?
De sterren zelf staan tussen <span></span> tags in een PHP Webformulier.
Ik hoef echt geen stukken code in de posts, mag wel natuurlijk
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netbeans, USBwebserver
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De sterren in een HTML Form plaatsen met een submit button en met Isset en Empty geprobeerd om de sterren vast te houden. Niet gelukt.