• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk surfen/chatten/youtube/netflix e.d. Dus een eenvoudige tablet/laptop om op de bang te hangen.
Voorwaarde is wel dat er bijvoorbeeld een action cam oid op aangesloten kan worden middels USB.

Wat is je beudget?
ongeveer 400.-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jah, op vakantie eventueel in de trein. Draagbaarheid is dus een must.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf de Cube I7 Book in gedachten. Deze heeft als voordeel dat het toetsenbord er los bij zit en dus echt als tablet gebruikt kan worden. Windows 10 voelt voor mij ook wat serieuzer dan Android, alhoewel ik geen ervaring heb met Android op een tablet wel op mijn telefoon.
Nadeel vind ik dat deze dus in china besteld moet worden waardoor bij eventuele defecten ik het risico loop dat het allemaal niet zo soepel opgelost wordt.
Wat zijn alternatieven welke gemakkelijk in NEderland te krijgen zijn in dezelfde prijsrange? de Scurface is bijvoorbeeld veel te duur voor wat ik wil.

[ Voor 12% gewijzigd door T-8one op 15-12-2016 12:11 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
Misschien de Acer switch One?. Ik heb niet naar alle specs gekeken, maar het draait ook op windows, en heeft een afkopelbaar toetsenbord. Hij zal wel iets minder zijn dan de Cube i7 book. De recenties daarvan zijn vrij positief.
Alternatief is de windows uitvoering van de Lenovo Yoga book, maar die is duurder, en heeft geen echt keyboard (zie de review van de android uitvoering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:29
Of de Asus Transformer T200? Is goed voorzien van aansluiting, kan zelfs aan het internet via een UTP kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vanaf morgen verkoop ik 3 stuks nieuw-in-de-doos Cube "i7" Book incl. pen en origineel keyboard voor E.380,- per stuk
Ook heb ik 2 stuks zelfgemaakte koperen Heatsinks om het warmte probleem tegen te gaan , na montage kun je het gpu vermogen opschroeven tot het niveau Surface Pro 4 M
Ook heb ik 2 stuks "KingSpec" M2 SSD 128GB per stuk E35,- met bovengenoemd heatsink E50,-
3 stuks etui met travel keyboard E.15,- per stuk Protective glass E5,- per stuk
Morgen in de Vraag & Aanbod met foto's Alles is van particulier dus geen BTW! Op zaterdag in Breukelen in de winkel waar ik voor werk op te halen of op te sturen met vooruitbetaling