Toon posts:

Help! Wat moet er in een game-pc!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo personen!

Ik heb helemaal 0 verstand van computers, vraag mij wat een processor is, en ik wijs het toetsenbord aan.. Maar toch wil ik een game-pc in elkaar zetten!

Maar wat voor componenten moet ik hebben? Om toch wel de modernere games op minimaal High te kunnen spelen?

Ik heb zelf al een beetje gegeten, maar alles is gewoon hetzelfde voor me.. Help!

Budget is maximaal 1000 euro, maar het hoeft niet allemaal op. Als er een prima build is voor 700, is dat helemaal top!

Alvast bedankt!

Alle reacties

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Welkom op tweakers.

Dit is wel heel mager. We kunnen lijsten met onderdelen gaan voorstellen, maar ik zou je adviseren om eerst een een willekeurig 1000 euro game pc topic te doorlopen in het aankoopadvies. Als je zelf geen onderzoek doet blijft de computer kennis 0 :)

Even verdiepen in de materie. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Eens met bovenstaande adviezen, laat eens zien wat je zoal hebt gevonden.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:41:
Hallo personen!

Ik heb zelf al een beetje gegeten [knip]
>:)

[ Voor 16% gewijzigd door wizai op 15-12-2016 11:49 ]

Anjunabeats

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09 13:16
Waarom wil je zelf toch je PC in elkaar zetten ? Ben je geïnteresseerd in computers of denk je dat het goedkoper gaat zijn wanneer je het zelf doet ?

Mocht je serieus geïnteresseerd zijn dan raad ik je aan om eerst zelf het een en ander uit te zoeken,via tweakers(Best buy guides), google, youtube,...

In andere geval raad ik je toch aan om een complete pc aan te schaffen bij een degelijke webshop.

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30
Of iemand zoeken die de PC voor jou in elkaar wil zetten. Maar het leukste en meest leerzaamste is natuurlijk zelf doen. Via youtube zijn genoeg video's te vinden waarin het wordt voor gedaan.

Voor de rest, zoals gezegd, kijk eens naar de diverse best buy guides en kom dan hier terug met een lijstje als vertrekpunt. Dan kunnen wij je verder helpen met adviezen.
Pagina: 1