Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Balloons in windows voor bepaalde programma's langer tonen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik gebruik Tawk voor het beantwoorden van chats op mijn website. Echter is dit programma redelijk beperkt. Een van de beperkingen is dat er geen merkbaar verschil is tussen het niet of wel hebben openstaan van een actieve chat. Als een gebruiker gaat chatten, hoor ik een geluidje en een balloon popt open. Dit geluidje houdt na 5 seconden op, evenals de balloon die na diezelfde tijd zichzelf verwijderd. Als ik dus net die 5 seconden niet achter de computer ben, moet ik geforceerd de chatapplicatie openen om te kijken of er chats zijn binnengekomen. Dit is natuurlijk niet gebruikersvriendelijk, en de andere medewerkers willen dit weleens vergeten waardoor er chats niet beantwoord worden. Ik heb dit probleem al aangekaart bij het bedrijf, maarja, daar kan nog een heletijd overheen gaan tot dit is aangepast.

Dus mijn vraag:

Tawk maakt gebruik van de windows balloons, waardoor het denk ik niet onmogelijk is om de balloon net zo lang te laten tonen, totdat de pc gebruiker erop heeft geklikt. Weet iemand hier een programma/tweak voor?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_