2 x 16 cores zouden er volgens mij 32 moeten zijn ipv 24.Systeem Node-type Cores Cpu Kloksn. Geheugen Aantal nodes Aantal cores Tflops
sequana X1110 thin 24 2x 16-core Xeon E5-2697A v4 (Broadwell) 1,6GHz 64GB 177 4248
Daar is duidelijk wat misgegaan, de kloksnelheid klopte ook niet. Allebei verbeterd nu: reviews: Cartesius' upgrade: nationale supercomputer nog sneller
Verwijderd
Hoi Olaf,
Paar kleine opmerkingen:
De KNL's zijn zelfstandige nodes, dus geen insteekkaarten; het totale geheugen hiervan is 16GB on die en 96GB RAM = 112GB.
De sequana cell bestaat niet uit 3+3 kabinetten, maar uit 3 kabinetten met zowel aan de voor als achterkant blades.
Leuk stuk!!
Hugo
Paar kleine opmerkingen:
De KNL's zijn zelfstandige nodes, dus geen insteekkaarten; het totale geheugen hiervan is 16GB on die en 96GB RAM = 112GB.
De sequana cell bestaat niet uit 3+3 kabinetten, maar uit 3 kabinetten met zowel aan de voor als achterkant blades.
Leuk stuk!!
Hugo
Dank Hugo, ik heb het aangepast: reviews: Cartesius' upgrade: nationale supercomputer nog sneller
Leuke comments onder het stuk en ik zag al dat je de nodige vragen had beantwoord. Nice.
Leuke comments onder het stuk en ik zag al dat je de nodige vragen had beantwoord. Nice.