Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• cdr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 10:34
Hallo

Wij geven op school Android-opleidingen aan volwassenen. Voor het projecteren van Android via een beamer maken we gebruik van 3 systemen: MyPhoneExplorer, Teamviewer Quicksupport en VMLite VNC.
In de cursus zit ook het gebruik van apps voor mobiel bankieren. Het blijkt echter niet mogelijk die te projecteren: het beeld volgt gewoon niet als die apps op de voorgrond staan (ongeacht het projectiesysteem).
Ik veronderstel dat dit een beveiliging is maar het is wel onpraktisch in de lessen. Iemand een idee of dit te omzeilen valt?

mvg
Chris

Alle reacties

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Volgens mij niet. Ook screenshots maken is niet mogelijk bij deze apps, en ik heb nog geen workaround gevonden waarin dat wel lukt...

*edit* even op zoek geeft dit:
Use DisableFlagSecure Xposed module

The DisableFlagSecure Xposed module will disable any security options and will allow you to take screenshots. Download the module here.
Met Exposed zou het dus mogelijk moeten zijn...

[ Voor 51% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-12-2016 10:34 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
cdr schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:43:
Ik veronderstel dat dit een beveiliging is maar het is wel onpraktisch in de lessen. Iemand een idee of dit te omzeilen valt?
Wellicht dat je nog wat met Root kunt proberen, maar ik verwacht dat het gewoon niet lukt.

Waarom wil je overigens bankapps weergeven in zulke cursussen, is toch helemaal niet relevant?

Verwijderd

Er is een reden waarom men dat geblokkeerd heeft. Ik zou je dan ook aanraden om daarvoor gewoon een setje screenshots van je bank te gebruiken.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Je zou kunnen proberen te rooten maar de kans is groot dat de bankapps dan niets meer doen vanwege de root. Je kan het beste de bank benaderen voor eventueel curus materiaal.

• cdr
rens-br schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:35:
[...]
Waarom wil je overigens bankapps weergeven in zulke cursussen, is toch helemaal niet relevant?
De meeste cursisten zijn senioren. Die zien het toch wel graag allemaal eens op de beamer voor ze het zelf proberen.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/76/Samsung_Document_Camera.jpg
Gewoon, net als vroeger.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31
In bijvoorbeeld de ABN-app kun je middels een vinkje screenshots toestaan.
Deze staat default uitgevinkt.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Cam erop dan maar?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• cdr
Was ik ook al aan het denken. Niet superhandig maar toch handiger goedkoper dan de suggestie van jeroen3.

[ Voor 3% gewijzigd door cdr op 15-12-2016 11:58 ]

Pagina: 1