Vraag

• CoonSB
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05 16:02
Hallo Tweakers,

Als ik mijn laptop (MSI GS60 PC2) dichtklap en weer open doe krijg ik geen login scherm.
ik krijg wel het standaard scherm maar zodra ik op een toets druk zie ik alleen mijn achtergrond.

Ik heb dit probleem ook gegoogeld maar kon niets vinden wat voor mij hielp

heeft iemand nog ideeen want nu moet ik elke keer mijn laptop opnieuw opstarten als deze dicht is geweest :(

Ik draai windows 10 versie 1607

[ Voor 4% gewijzigd door CoonSB op 15-12-2016 09:23 . Reden: Wat vergeten toe te voegen ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb je al onderzocht wat Energiebeheer doet wanneer je de laptopscherm dichtklapt?

Anjunabeats

• CoonSB
Ja dit had ik na een tip allemaal op uit gezet om te kijken of dat zou werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Lijkt een probleem te zijn vanaf de Annivesary Update voor Windows 10.

Op deze site vind ik het volgende, wellicht een tijdelijke oplossing tot Windows de bug fixt...
https://www.tenforums.com...gin-after-wake-sleep.html
Instead of typing your password, choose to log in as "other user", and then type your same username and password there. Gets you back into your session and you don't have to restart and lose anything.
Hope they fix this bug soon, but for now, hooray for workarounds.

Anjunabeats

• CoonSB
bedankt voor het meedenken, maar helaas krijg ik deze optie alleen als ik hem helemaal opnieuw opstart maar dan ik wel gewoon inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik merk op de laptop van mijn vrouw wel dat er op dit moment soms heel veel tijd zit tussen het moment dat je op een toets druk of klikt en het moment dat daadwerkelijk het invulvakje voor het wachtwoord in buurt komt. Bij jou komt hij dan dus helemaal niet?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoonSB
Sorry voor het late reageren.
Nee bij mij komt er helemaal niks, ik zie alleen mijn achtergrond.
Als ik de login helemaal weg haal krijg ik een blauwe achtergrond met de spinnende balletjes.
Pagina: 1