Hallo beste mede tweakers!
Mijn broertje wil een nieuwe game-pc ik dacht laat ik eerst hier informatie inwinnen wat nou het best zal zijn.
Hij wilt op 1080p gamen,
High tot ultra kwaliteit kunnen gamen
Als besturing systeem zal windows 10 wenselijk zijn.
Het systeem mag 800-850 euro kosten.
Ik ga het zelf assembleren.
Er is niks wat ik wil meenemen naar deze build het is een hele nieuwe gamepc voor mijn broertje,
en het andere apparatuur komt er los van dit bij.
Er is niet speciaal iets wat ik nodig zal moeten hebben gewoon de onderdelen wat nodig is zodat de pc gaat werken
Ik ben erg tevreden met MSI en intel als processor zal ook erg fijn zijn en het liefst een nvidia kaart van MSI.
Als er een andere merk is waar u kunt uitleggen waarom ik die zou moeten nemen zal ik het kunnen overwege.
Ik ga niet overklokken want dat past denk ik niet in het budget.
Ik wil erg graag jullie mening weten wat er beter aan de build kan en dat er nog geld kan worden bespaard zodat ik meer geld in een andere onderdeel kan steken.
En als jullie nog een andere leuke kast weten zal ik het graag willen horen.
Mijn broertje wil een nieuwe game-pc ik dacht laat ik eerst hier informatie inwinnen wat nou het best zal zijn.
Hij wilt op 1080p gamen,
High tot ultra kwaliteit kunnen gamen
Als besturing systeem zal windows 10 wenselijk zijn.
Het systeem mag 800-850 euro kosten.
Ik ga het zelf assembleren.
Er is niks wat ik wil meenemen naar deze build het is een hele nieuwe gamepc voor mijn broertje,
en het andere apparatuur komt er los van dit bij.
Er is niet speciaal iets wat ik nodig zal moeten hebben gewoon de onderdelen wat nodig is zodat de pc gaat werken
Ik ben erg tevreden met MSI en intel als processor zal ook erg fijn zijn en het liefst een nvidia kaart van MSI.
Als er een andere merk is waar u kunt uitleggen waarom ik die zou moeten nemen zal ik het kunnen overwege.
Ik ga niet overklokken want dat past denk ik niet in het budget.
Ik wil erg graag jullie mening weten wat er beter aan de build kan en dat er nog geld kan worden bespaard zodat ik meer geld in een andere onderdeel kan steken.
En als jullie nog een andere leuke kast weten zal ik het graag willen horen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 188,95 | € 188,95 |
1 | MSI B150 PC MATE | € 81,99 | € 81,99 |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 180,- | € 180,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,99 | € 30,99 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Corsair VS550 | € 56,- | € 56,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 647,83 |