ik probeer de serieele console aansluiting te vinden
[img=800,373]deadimg]
klik op het plaatje voor vol formaat
ik zal morgen betere foto proberen te maken.
networkscan levert alleen een openpoort op op 8080 (webserver)
hebben jullie tips ? dit is het eerst dat ik een hardware hack probeer ik heb al youtube/web afgezocht..
en ik heb een simple multimeter (10,-)
ik heb een usb aansluiting vermoedelijk gevonden (4 pads op de foto met 5 pre gesoldeerde "streepjes")
rechtsboven (links v.d speaker) de gouden pads .. heeft 1 24v ? en links onder vermoed ik iets van een jtag
de 3 rode puntjes zijn GND althans zoals ik het meet..
De namen op het moederbord geven geen bruikbare hits op google, het is een custom board.
ik kreeg er een 24V voeding bij, maar kan deze ook op 12v ? (ik heb bv nog een halogeen trafo liggen 12v zou dit het slopen als ik het probeer ? (stomme vraag als ik hem niet stel)
[img=800,373]deadimg]
klik op het plaatje voor vol formaat
ik zal morgen betere foto proberen te maken.
networkscan levert alleen een openpoort op op 8080 (webserver)
hebben jullie tips ? dit is het eerst dat ik een hardware hack probeer ik heb al youtube/web afgezocht..
en ik heb een simple multimeter (10,-)
ik heb een usb aansluiting vermoedelijk gevonden (4 pads op de foto met 5 pre gesoldeerde "streepjes")
rechtsboven (links v.d speaker) de gouden pads .. heeft 1 24v ? en links onder vermoed ik iets van een jtag
de 3 rode puntjes zijn GND althans zoals ik het meet..
De namen op het moederbord geven geen bruikbare hits op google, het is een custom board.
ik kreeg er een 24V voeding bij, maar kan deze ook op 12v ? (ik heb bv nog een halogeen trafo liggen 12v zou dit het slopen als ik het probeer ? (stomme vraag als ik hem niet stel)
[ Voor 4% gewijzigd door vso op 17-12-2016 02:57 ]
Tja vanalles