Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Sinds kort een GoPro hero 5 gekocht en ik wil mijn materiaal graag gaan bewerken. DJI Mavic staat nog op de wensenlijst. Daarnaast ook fotobewerking. Gamen doe ik nu op een PlayStation 4, maar wil dit ook deels op de PC gaan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief alle randapparatuur circa €2000, als het voor minder kan graag. Wellicht heb ik nu een iets te zwaar systeem voor mijn wensen. Ik wil het zelf gaan bouwen, geen ervaring maar voor alles een eerste keer toch?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben er nog niet echt in thuis. Heb gelezen dat een i7-processor wel beter is bij videobewerking, maar heb ik het echt nodig? 16gb geheugen en ssd lijken me wel handig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk geen voorkeuren. Stil zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Geen ervaring met overklokken, maar sta er wel voor open.
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-bucks, ik heb me nu vooral gebaseerd op de laatste Bbg. Maar wellicht hebben jullie betere suggesties. Ook qua looks/behuizing en randapparatuur hoor ik graag jullie ideeen.
Alvast bedankt.
Sinds kort een GoPro hero 5 gekocht en ik wil mijn materiaal graag gaan bewerken. DJI Mavic staat nog op de wensenlijst. Daarnaast ook fotobewerking. Gamen doe ik nu op een PlayStation 4, maar wil dit ook deels op de PC gaan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief alle randapparatuur circa €2000, als het voor minder kan graag. Wellicht heb ik nu een iets te zwaar systeem voor mijn wensen. Ik wil het zelf gaan bouwen, geen ervaring maar voor alles een eerste keer toch?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben er nog niet echt in thuis. Heb gelezen dat een i7-processor wel beter is bij videobewerking, maar heb ik het echt nodig? 16gb geheugen en ssd lijken me wel handig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk geen voorkeuren. Stil zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Geen ervaring met overklokken, maar sta er wel voor open.
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-bucks, ik heb me nu vooral gebaseerd op de laatste Bbg. Maar wellicht hebben jullie betere suggesties. Ook qua looks/behuizing en randapparatuur hoor ik graag jullie ideeen.
Alvast bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 445,- | € 445,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | LG 27UD68-P Zwart | € 457,- | € 457,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.805,60 | |