Toon posts:

begin met 71

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand van this serie nr van AMD
710025019891

71

00 is de jaar 2000
26 is the week
maar begin 71 welke fabriek of land komen this vandaan ?

al vast bedank..

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar zie jij 26 staan??? 25 bedoel je? Of hebt je info vergeten te geven?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is 25 in plaats van 26..

stom fout .....

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Vaag...
zover ik weet heeft AMD 2 fabrieken.. de oude is '21' en de nieuwe in dresden is '30' fabriek nr. 71 heb ik nooit van gehoord eigenlijk

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers kan i deze imformatie niet kunnen krijgen..
al vast bedank

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 22:19

The Wizard

Moderator Mobile
Ik weet niet van welke processor dit afkomt, maar ik heb wel als voorbeeld een serie nummer van een Athlon Classic.
K7 700 MTR51BA 23 00 10 558531

K7 = gewoon aanduiding van de Athlon
700 = is de snelheid (zegt niks over de core!)
23 = de Fab
10 = de week van productie
00 = het jaar?????

The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• oCe
  • Laatst online: 04-09 09:49

oCe

aka Dookie.

Hier 't serienummer van mijn AMD Thunderbird SLOT-A (yep!); ter vergelijking:

AMD-A0700MPR24B A
210022620802

oftewel; T-Bird 700, fabriek 21 (Austin, Texas was 't toch?), jaar 2000 (00), week 22.

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

No offence he, maar wat maakt het je eigelijk uit welke fabriek je processor vandaan komt? Ik vind de week ook al behoorlijk onbelangrijk, daar is men met die celly's ook al zo mee bezig zag ik. "Ik heb week die en hij hep week die" ...ik weet nie welke week de mijne is hoor maar dat kan me eerlijk gezegd ook bar weinig schelen, ik heb blijkbaar gewoon geluk gehad want die van mij (celly566) draait heerlijk stabiel op 893 bij 1,7V (hoger dan 1,7V kan ik helaas niet instellen, nee ook niet met biosupdate met voltage op 1,7). Volges mij is het zelfs zo dat de week qua prestaties ook nix uitmaakt aangezien eentje uit bv week 26 hele goeie resultaten geeft omdat die misschien noueenmaal in het midden vd bakplaat heeft gezeten en een ander uit diezelfde week kan misschien nauwelijks overgeklokt worden omdat ie aan de buitenkant vd plaat heeft gezeten en minder doorbakken is. Tenminste dat bak-verhaaltje schijnt zo te zijn al heb ik er niet bijgestaan hoe die dingen gemaakt worden enzo, en of dat echt wat uitmaakt maar dat zegt men dus zal het wel zo zijn. Maar op je CPU staat niet op welke plek op die bakplaat hij hep gelegen of wel soms!
En de fabriek waar die gemaakt is lijkt me al helemaal zinloze informatie...toch? Zo niet dan hoor ik dit graag want daar ben ik dan wel benieuwd naar.

• oCe
  • Laatst online: 04-09 09:49

oCe

aka Dookie.

Pontiacje; bij Intel boeit die fabriek niet zo. Maar AMD juist wel!

Dresden fabriceert CPU's dmv het zogenaamde Copper-Interconnect proces, dus koperen verbindingen! Deze geleiden veel beter en bieden minder weerstand. Wat doorgaans inhoudt dat deze CPU's beter geschikt zijn voor hogere snelheden dan hun tegenhangers uit Austin.

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

yeah cellies sukken

Verwijderd

Topicstarter
I heb deze serie van a dealer..
omdat i will een cpu kopen..
so dank uw allemaal
Pagina: 1