Vermeldt de Raw-ondersteuning van telefoons in de Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anactia
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:39
Veel smartphones hebben tegenwoordig raw-ondersteuning.
Ik wou naar telefoons kijken die het ondersteunen in de pricewatch, maar op dit moment wordt dat daar niet in vermeld.
Kan de raw ondersteuning worden toegevoegd als veld onder de specificaties en als filter optie bij smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Anactia schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:52:
Veel smartphones hebben tegenwoordig raw-ondersteuning.
Ik wou naar telefoons kijken die het ondersteunen in de pricewatch, maar op dit moment wordt dat daar niet in vermeld.
Kan de raw ondersteuning worden toegevoegd als veld onder de specificaties en als filter optie bij smartphones?
Probleem is dat een telefoon het vaak wel hardwarematig ondersteunt, maar out-of-the-box in de software niet. In het geval van de iPhone is er altijd een 3rd-party app nodig, compatible Android telefoons vaak ook. Aangezien wij de specs willen vermelden zoals de fabrikant een product aanlevert, zullen die telefoons wegvallen, waardoor je maar een handvol telefoons overhoudt.

Omdat het maar om een zeer beperkte set telefoons gaat, interessant voor een kleine groep mensen, denk ik niet dat deze specificatie er zal komen. Ik zet 'm wel op de lange termijn ToDo list, zodat ik er op een latere termijn naar kan kijken, wellicht dat de situatie dan veranderd is.