Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon.
1. Een telefoon voor 1 jaar voor max. 300 euro. Om te wachten op betere toestellen.
2. Een telefoon voor 2 jaar voor abonnement van max. 35 euro (min. 1000mb, min. 100 min) of 500 euro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een sony z3 compact. De nieuwe modellen van sony vind ik niet echt een goede prijs kwaliteit hebben. Andere toestellen zjin te duur.
Belangrijk: goede camera (in slechte lichtomstandigheden). Dit mag ook de selfiecamera zijn.
Qua snelheid en dergelijke qua verwachtingen vergelijkbaar zijn met de z3 compact.
Ik ben tot nu toe bij de sony m5 en huawei p9 uitgekomen voor 1 jaar.
Welke is beter?
Sta open voor andere suggesties.
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon.
1. Een telefoon voor 1 jaar voor max. 300 euro. Om te wachten op betere toestellen.
2. Een telefoon voor 2 jaar voor abonnement van max. 35 euro (min. 1000mb, min. 100 min) of 500 euro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een sony z3 compact. De nieuwe modellen van sony vind ik niet echt een goede prijs kwaliteit hebben. Andere toestellen zjin te duur.
Belangrijk: goede camera (in slechte lichtomstandigheden). Dit mag ook de selfiecamera zijn.
Qua snelheid en dergelijke qua verwachtingen vergelijkbaar zijn met de z3 compact.
Ik ben tot nu toe bij de sony m5 en huawei p9 uitgekomen voor 1 jaar.
Welke is beter?
Sta open voor andere suggesties.