Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 537540

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe telefoon.
1. Een telefoon voor 1 jaar voor max. 300 euro. Om te wachten op betere toestellen.
2. Een telefoon voor 2 jaar voor abonnement van max. 35 euro (min. 1000mb, min. 100 min) of 500 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb nu een sony z3 compact. De nieuwe modellen van sony vind ik niet echt een goede prijs kwaliteit hebben. Andere toestellen zjin te duur.

Belangrijk: goede camera (in slechte lichtomstandigheden). Dit mag ook de selfiecamera zijn.
Qua snelheid en dergelijke qua verwachtingen vergelijkbaar zijn met de z3 compact.

Ik ben tot nu toe bij de sony m5 en huawei p9 uitgekomen voor 1 jaar.

Welke is beter?
Sta open voor andere suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Met een goede camera en snelheid kom je al snel op de Galaxy S7 uit. Lijkt misschien in eerste instantie buiten je budget, maar dat valt best mee.

http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=567551
Dit blijft een enorm goede aanbieding :)

Je kan zoals je zegt voor 1000 MB gaan, maar voor €1 per maand meer heb je 6GB + datavrije muziek. 120 belminuten erbij, en het kost je in totaal €17,50 per maand.
Ken je iemand met T-Mobile (zo nee, stuur een DM) dan krijg via T-Mobile's Vriendenvan korting €2,50 korting iedere maand. Dat maakt een maandbedrag van €15/maand voor 6GB data en 120 minuten. Ik weet niet wat je nu betaald, maar waarschijnlijk is dat al een vooruitgang ;) Let wel: in theorie kan T-Mobile die vriendenvan-korting stopzetten.

Voor een Galaxy S7 hoef je dan maar €341 bij te betalen. T-Mobile rekent geen aansluitkosten. Via Samsung kan je een gratis Gear VR aanvragen (die verpats je eventueel voor vier tientjes hier op V&A) en via cashbacksites zoals CashbackXL of CashbackTotaal krijg je nog 25 euro extra korting. Ook kan je via een T-Mobile vriend (DM) €25 euro factuurkorting krijgen. Reken je dat allemaal mee, dan kost die S7 je uiteindelijk €251.

Met de S7 Edge kan je ditzelfde truukje uithalen voor €100 meer, maar gezien je nu een Z3 Compact hebt, is dat toestel je waarschijnlijk te groot :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je brengt me aan het twijfelen @Richh. Ik heb normaal geen voorkeur voor Samsung. In het verleden hield ik hier geen 2 jaar mee vol. (accu, kapot scherm etc. Lees: ontzettend onhandig, laat telefoon 2x per dag vallen) Ik kan daar op het moment nog weinig online over vinden, of ik kijk niet goed. Weet jij hier toevallig iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Wat is er mis met de lumia?

Zelf zou ik gaan voor de opo, en geen extra contact nemen.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Anoniem: 537540 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:02:
Je brengt me aan het twijfelen @Richh. Ik heb normaal geen voorkeur voor Samsung. In het verleden hield ik hier geen 2 jaar mee vol. (accu, kapot scherm etc. Lees: ontzettend onhandig, laat telefoon 2x per dag vallen) Ik kan daar op het moment nog weinig online over vinden, of ik kijk niet goed. Weet jij hier toevallig iets meer over?
Uit een vorig topic begrijp ik dat je ook een beetje een compact toestel zoekt. Naast Apple en de Google Pixels (die beiden veel te duur zijn) is Samsung samen met Sony de enige die nog een high-end chip in een 5" toestel stopt. En als je dan reviews van de S7 naast die van de X Performance legt, dan scoort de S7 gewoon een stuk beter. Als je een high-end smartphone kleiner dan 5,5" zoekt, dan blijft de S7 over.
Verder noem je de camera als belangrijke eigenschap: uit vrijwel iedere review komt de S7 camera als beste uit de test (ik heb zelf een S7 Edge en vandaag nog een foto gemaakt van de kerstboom in het donker, met de lichtjes aan... ;)). En qua bouwkwaliteit heeft Samsung echt wel wat ingehaald, en doen ze zeker niet onder voor de concurrentie.
Icm de bovengenoemde aanbieding vond ik het al met al bijna een no-brainer :P

Echter, 2x per dag laten vallen is voor geen enkel toestel goed :P Als dat serieus een issue is, dan kan je inderdaad beter kijken naar een telefoon voor 1 jaar. Niet om te wachten op betere toestellen (dan kan je eeuwig blijven wachten :P) maar omdat je dan minder schade hebt bij een defect... In het midrange segement kan je bovendien nog kleinere toestellen krijgen.

Persoonlijk zou ik dan sowieso voor de Nexus 5X gaan. Dat is echt een toptoestel, zeer vlot met clean Android en valt binnen je budget, ook met een prima camera. Wel een model van een jaar oud en 'plastic fantastic', zonder toeters en bellen.
Daar draait Windows Phone op? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 14-12-2016 20:53 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
[b]Richh schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:49:
Daar draait Windows Phone op? :P
Stond niet in je pakket van eisen ;)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 16:06
Ik zou het persoonlijk zonder van het geld vinden om een 300 euro telefoon te kopen. Dan lever je eigenlijk geld in zonder een serieus betere telefoon dan die je nu hebt ervoor terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok S7 is dan nu op dit moment het beste. Of is het wachten op de S8 (komt in februari uit dacht ik ) de moeite meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-07 23:01
De S8 zal bij release een 100 tot 200 duurder zijn verwacht ik, heb je dat er voor over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
toestellen rond de 300 euro
sony xperia x compact kopen is rond de €450 adviesprijs.
eventueel heb je de htc one A9S €310
of eventueel eenhuawei nova van €330

toestellen rond de 600 euro
sony xperia x compact kopen is rond de €450 adviesprijs. 31 euro per maand en 100 euro retour via sony
honor 8 voor 33 euro per maand
xiaomi mi 5 ook voor 33 euro per maand'
dan heb je nog de htc 10 huawei p9. op zich noch genoeg keus

[ Voor 18% gewijzigd door androidfreaker op 18-12-2016 10:12 ]

Pagina: 1